Jeg har et problem med min Party Poker-software. Skønt jeg har fin connection på Boss media og PokerStars, så kommer skiltet med "establishing connection", og ofte forfulgt af "Connection lost" på mine Party Poker-borde. Hvad kan det skyldes? Har prøvet at re-installe deres software. Nogen bud?
ps. spiller på trådløst internet, da jeg ikke har mulighed for andet.
Party poker - connection problems?
Jeg oplever det samme. Jeg kører ikke på trådløst
@svennebabz
Det var interessant, for jeg har netop skrevet til dem, og de siger at det nok er pga jeg spiller med trådløst netværk (selvom det ingen mening giver, da jeg også spiller mange andre steder, uden dog at ha problemer med forbindelsen dér).
hmmmm.....
Har haft samme problem her til aften, dog ved at være lidt tid siden nu...
Lol
Snak om PN jinx når det er bedst!
Under 10 sek efter den sidste post opstår problemet obv igen :)
prøv at logge ind og ud, hvis du stadig har problemet. Det hjalp for mig.
GL
Det hjælper kun nogle gange for mig....hmmm
I know what you mean.
Some days ago i registered for a tournament... after some hands my connection broke down and could not be fixed again.
I lost my buy in and did not get it back jet. =(
Jeg har skrevet meget frem og tilbage med dem fra Party - og de insisterer på at det er min computer og connection den er gal med, og ikke deres.
Jeg spiller dog ofte flere sites ad gange, og connection'en ryger kun (til tider og af kort varighed) på Party Poker...men hvis vi antager at det er mig, der har fejlen, hvad kan jeg så gøre for at rette den? Hvor kunne problemet hos mig evt være?
Fejlen er IKKE hos dig Real...det sker ofte og Party vil aldrig indrømme det..
Henter du film eller lignende ved siden af? Det kan sløve..
Det har været et problem on and off de seneste uger. At de ikke vil indrømme det er noget fis imo. For de har haft behov for at stoppe en del tours (stt) og tilbagebetale efter deres regler (icm). Og en enkelt gang fik jeg en pop-up da jeg åbnede igen, hvor jeg kunne indtaste hvad jeg havde spillet, og hvad min sidste action inden nedbrud var.
Det skal dog siges at afregningen for de pågældende tours kom meget hurtigt, ligesom svar fra support.