Party poker og Windows 8

#1| 0

Hej PN

Kan det passe Partypoker ikke virker ordentligt med Windows 8.

Jeg oplever en sort bar i toppen af mine borde, og i mine indstillinger.
Det er ikke det store problem i forbindelse med bordene, men kan ikke se halvdelen af indstillingerne.

17-10-2014 21:24 #2| 0

bump, samme sker på Danske

17-10-2014 22:09 #3| 0

Jeg har ikke oplevet probelemer

20-10-2014 15:00 #4| 0

Ser din ud også sådan ud?

20-10-2014 15:17 #5| 0

Jeg har præcis samme problem, hjælp modtages meget gerne..

20-10-2014 15:19 #6| 0

Ja min ser præcis sådan ud.

Kan PN komme med noget hjælp, trods alt deres partner

20-10-2014 16:45 #7| 0

Har modtaget svar fra DS. Prøv hvad han foreslår her. Håber det hjælper


Hej Julie

Jeg er næsten nødt til at bede dig følge nedenstående.

Det bør hjælpe dig:

1. Nede i venstre side af skærmen ligger "START" - klik på den og under søgefeltet skriv: "regedit"

(Uden citationstegn)...

2. Resultatet fremkommer med en liste under programmer. Vælg regedit
(Accept evt. sikkerhedsgodkendelse om åbning af programmet)

3. I venstre side ligger de gule mapper. Klik på den hvide pil tilhørende mappen: "HKEY_CURRENT_USER"

==> Dette vil åbne en længere liste i venstre side med filer gemt under pågældende mappe

4. Find undermappen: "SOFTWARE" og tryk på den hvide pil tilhørende denne mappe

5. SLET mappen, der hedder: Danske Spil (inkl. alle filer gemt i denne mappe)

6. Luk regedit programmet

7. Nederst venstre side åbnes "START" påny og i søgefeltet skrives: "%appdata%" - tryk ENTER

(Uden citationstegn)

==> Mappe åbnes (vist nok "ROAMING")

8. Åbn mappen: "Mozilla-Cache"

9. SLET mappen: "DanskeSpil"

10. Gå ind på www.danskespil.dk og geninstallér pokersoftwaren

11. Et godt råd er bagefter at genstarte computeren og så burde pokersoftwaren virke bedre



Med venlig hilsen
Jan T

KundeCenter

Danske Licens Spil A/S

20-10-2014 17:02 #8| 0

Du må lige skrive om det virker. Installerede mit på ny com for under en uge siden

21-10-2014 17:59 #9| 0

Det virkede ikke for mig. DS har også prøvet at gøre det for mig via teamviewer. Det virker stadig ikke. Så de har sendt det videre i deres system

21-10-2014 18:10 #10| 0

Har selv fået samme anvisning som dig Julie med at slette på den måde, og derefter reinstall.
Det var dog ikke samme problem, men at jeg tilmeldte mig en NL turnering, og jeg kun havde PL muligheder, mens det kunne ses de andre kunne bet/raise som man nu skulle NL. Samt andre mystiske ting som fremstod på klienten.. - Hvilket de heller ikke kunne forstå... Heldigvis jeg fik taget nogle screenshots så de kunne sende det videre. - Dog hjalp det mit problem, og har ikke oplevet det siden.... Endnu..... :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar