Hej
Jeg kan ikke starte Party Poker op på min computer med windows 7, den logger ned lige inde mand skal skrive sin NemID kode ind.
Er der nogle som har prøve det?.
Party Poker på Windows 7.
Jeg køre fint party poker på windows 7 uden problemer.
#Bohnstedt88
Okay, det var rat at høre at det kan virke. :)
Men gad vide hvad jeg gør galt, har prøve at slet Party Poker og java og lagt det ind igeng, men det hjalp det svære ikke. :( .
Svar fra min host:
"The technical problem you are describing was already escalated about a week ago and it's confirmed the issue is on our end. It was actually affecting just a couple of players up until now, but with this new info from you, I managed to upgrade it to a higher priority today, so people are looking into it as we speak.
It seems it's only occuring when you've for example bought a new computer and installed the latest Java etc etc. On an old machine the guys are able to continue playing."
- Jeg har samme problem som dig. Det virker til de arbejder på at fikse det. Men galt en joke...
uuuuuuuuuuuugeeeeeeeennnnsss.....BUG!!!!
PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!
vi burde have en tråd med bets på ugens bug...
"The technical problem you are describing was already escalated about a week ago and it's confirmed the issue is on our end."
Whoaaaaaaa! Tog de lige en tøddel ansvar der???
partypoker har virket problemfrit indtil idag, hvor jeg har fået samme besked som jer.
Er der nogle af jer som har fået det til at virke?
jeg får det her svar fra Partypoker
Tak for din mail.
Vores tekniske afdeling har bedt om følgende:
1. Åbn dit C drive C:\Programmer\PartyDenmark og find tekstfilen .rpt extention eller anvend søgefunktíonen for at finde filen.
2. klik på Start og søg efter %temp% for at finde mappen PGLog
Indsend venligst denne fil og denne mappe, så vi kan finde en løsning.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Din Party Kundeservice
Gringer91 skrev:
Er der nogle af jer som har fået det til at virke?
nope jeg har også sendt en mail idag til den der såkaldte 24 timers support hahaha up my #¤"%#¤%. dybt uprofessionelt jeg har mistet så meget respekt for dette gaming firma efter denne fadæse. de kunne jo i det mindste skrive info i fejlmeddelserne om at der er problemer som er ved at blive løst, så man ikke får det indtryk at det er ens egen skyld. Også på deres website kunne de jo sætte et skilt på eller noget, som ligesom gør opmærksom på at der er tekniske problemer på deres danske klient. helt åndssvagt amatøragtigt efter min mening. kan se at dette problem har været undervejs gennem hele 2012.
men hva faen, vi må jo håbe at de får fingeren ud og får skidtet fixet. :D
tak for tippet i hvert fald Gringer, jeg vil prøve at sende den mappe der på forhånd hehe. så ka de lære det :P
/Martin