Som så mange andre har jeg også store problemer med Party. Har nu fået nedenstående svar, og ville blot lige høre om det bare er en std. skrivelse, som andre har prøvet og som ikke virker?
Så er der nogle der har prøvet nedenstående fremgangsmåde?
Med hensyn til dine tekniske problemer vil jeg forslå du gør det følgende:
Follow the steps below to do Disk Cleanup.
1) Close all the programs
2) Click on Start
3) Click on Programs
4) Click on Accessories
5) Select System Tools
6) Click on Disk Cleanup Once the Disk cleanup starts, check all the check boxes shown and click on the "Start" button.
After the disk cleanup is done, you will be taken back to the desktop.
In order to resume playing you will need to uninstall and then reinstall our software.
IMPORTANT: Before you uninstall the software ensure you copy the Notes.txt file from the installation folder on to your desktop.
1) Close all Windows.
2) Right click on the 'PartyPoker' icon on the desktop.
3) Click on 'Properties'
4) Click on the 'Find Target' button
5) Double click on the PartyPoker folder
6) Right click on the 'Notes' file and click on 'Copy'. Close all the windows.
7) Right Click on the Desktop and click on 'Paste' If you do not save it, the notes you made through the "Add Player Notes" option will be lost.
To uninstall the software:
1. Click 'Start', point to 'Settings', click on 'Control Panel', and then double-click on the 'Add/Remove Programs'.
2. Select 'PartyPoker', and click on 'Change/Remove' to remove our software from your system.
3. From your desktop delete the 'PartyPoker'icon if you find any.
4. Open 'My Computer' and browse to "C:\", then delete "C:\PartyGaming" folder (unless you renamed it something different when you installed it the last time).
5. In 'My Computer', open "C:\Program Files" where you will see another folder called 'PartyGaming', delete this folder also.
Uninstall the current flash player in your computer by using the below link:
download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
3. Re-install the latest flash player using the below link:
www.adobe.com/products/flashplayer
Once you have reinstalled the flash, please download the complete poker setup from the below link:
www.partypoker.com/download/
To reinstall the software:
1. Save the setup file to the desktop.
2. Double-click on the saved setup file to start the installation procedure.
3. Change the default installation directory from "C:\Program Files\PartyGaming" to "C:\PartyGaming".
Once you have reinstalled the software you will have to add the Player Notes:
->Right click on the Notes.txt file that you saved on the Desktop and click on Copy
->Right click on the 'PartyPoker' icon on the desktop.
->Click on 'Properties'
->Click on the 'Find Target' button
->Now the installation folder opens, Double Click on the PartyPoker folder, click on Edit and click on Paste.
Party problemer - løsningen her...?
BUMP
Kan nogle af de mange der har haft problemer med party ikke lige be eller afkræfte om de har fået samme skrivelse og om det evt. virker...?
Jeg har fået den samme (næsten) skrivelse for noget tid siden... det hjalp ikke, udover at jeg fik mere plads på harddisken. Party brokkede sig på samme måde...
Der var dog ikke delen med at "3. Change the default installation directory from "C:\Program Files\PartyGaming" to "C:\PartyGaming". "
Så de har ændret mailen lidt... hvis du prøver og det virker, så må du gerne lige smide en PM.
EDIT: Ved korrekturlæsning kan jeg se, at mit indlæg kan misforstås... det er ikke kun punkt 3, der er ekstra i mailen. Det er sådan ca alt, hvad der står fra links'ene og fremefter.
Okay.
Venter lige og ser om der kommer andre svar, da det virker som en større omgang for en forholdsvis klump som mig :)
Skal selvfølgelig nok skrive hvis problemet bliver løst af ovenstående...
hvilke problemer har du?
jeg har bl.a.:
klient starter op igen når man har lukket ned. det sker altid lige efter, men nogle gange sker det igen noget tid efter.
jeg har smme problem som dig creative. Det er dog kun været på det senste - måske deres senste update der er XXXXXX
Har prøvet nu. Har stadig problemer med softwaren. :(
Jeg har dog ikke haft problemer med at blive smidt ud af softwaren. Problemet hos mig har været at softwaren fryser når jeg åbner et bord. Dog virker det fint hvis jeg re-installer. Men efter nogle timer er det galt igen.