Party vs Bossen niveau NL10/25/50

#1| 0

Har på det seneste prøvet at gøre mig lidt i de billige cashgame på Party og selvom det ikke er over 20.000 hænder er jeg vindene og føler at jeg slår niveauet stort set med ren abc poker.

Havde overvejet at flytte min rulle over på en boss klient såsom fortune for at få lidt ud af den lukrative aftale PN har med dem, men er der nogle der har erfaring med hvordan niveauet ligger der kontra Party?

Vil også lige høre om Pokertracker og acehud virker på bossen? Har det ikke endnu men overvejer stærkt at købe det hvis jeg begynder at være en lidt mere fast cashspiller.

Btw - ved godt mange synes softwaren på bossen stinker, men er villig til at prøve at give det et skud afhængig af niveauet og muligheden for pt

20-10-2008 13:13 #2| 0

Hej Mac

Fint du går mod al kritikken og danner dit eget indtryk ;)

Well du kan bruge PT2 til Boss og istedet for acehud benytter du dig af Gametime+..

Held og lykke i fremtiden..

20-10-2008 13:14 #3| 0

Med hensyn til niveauet så er det lavt og består bestemt ikke kun af regs..

20-10-2008 13:19 #4| 0

Måske lidt newb spørgsmål... Gametime+ fungerer på samme måde som acehud?

20-10-2008 13:36 #5| 0

På samme måde, men der er nogle stats du må undvære.

Dertil skal GT+ have lidt hjælp til at finde bordet - det gøres med at rykke et sigtekorn over på det bord, som GT+ spørger efter, og så angive det er er 6max, og ok.

men bemærk at bossen er 5handed, hvorfor du sandsynlivis vil opleve en niveauforskel. Hvori den består er jeg ikke eksperten til at ridse op, men vpip'en bør stige fra 6max til 5handed. Særligt buttonagression og blindstealing i almindelighed bør være fokusområder.
Det kan således være svært at snakke om, hvorvidt det er nemmere at slå Bossen end Party, da 6max abcpoker har leaks på Bossen.
IMO skal du ikke bekymre dig om softwaren. Der findes software jeg umuligt kan vende mig til, og Boss lider ikke af syndromer såsom krav om dobbeltklik og ustandselige "are you sure?"-popups etc.

20-10-2008 15:06 #6| 0

Jeg har spillet både Bossen og Party en del, her kommer mine pro's and con's (du skriver godt nok 10/25/50, men jeg går ud fra du gerne vil højere op så jeg gir lige mit besyv med alligevel :P):

- Bossens software er sick ringe. Party er udmærket, specielt når man har vænnet sig til det nye 'look'.

- Tours udvalg og eksekvering (eg. deres rebuy format) er sick ringe på bossen. Party tours er toppen (33$+).

- Cashgames short er som nævnt 5handed på bossen og 6 handed på party. Udvalget af disse er dog klart bedre på party. Altid sick meget action på de lavere levels. (Jeg spiller selv 100-400NL pt. og selv sådan en mandag eftermiddag her er der gang i 20+ borde alene på 200NL)

At der er så meget action betyder at der ALTID er fisk, hvis du bruger de første par minutter på lidt table selection...

- rakeback ved bossen er typisk 30% og det er kanon. Party's sytem giver i omegnen af 10% - knap så fedt.

- Party understøtter stort set alle hjælpeprogrammer (bruger dog selv kun PT2). På bossen virkede det også fint da jeg spillede der.

Alt i alt mener jeg at party er en del bedre end bossen. Det dækker i hvert fald mine behov bedre end bossen... :)

damster

20-10-2008 19:31 #7| 0

@damster

Tak for dine inputs... Det var lidt af det samme indtryk jeg havde dannet mig ud fra folks generelle kommentarer/beskrivelse af boss i andre tråde...

Første sted jeg egentlig spillede poker var på bossen hvor jeg ikke tænkte yderligere over softwaren da det var minimalt hvor meget tid jeg brugte der og det kun var microstackes..

Har nu spillet en del på både stars og party, men bare efter at have luret en 5-10 minutter kan jeg godt se at det ikke er nær så godt som fx party...

især manglende resize af bordene irritere mig da jeg sommetider spiller på bærbar...

20-10-2008 19:44 #8| 0

@MacPhersson

Det er muligt at resize bordende på bossen. Bare sæt et hak i lobbyen under "View as mini table"

20-10-2008 19:58 #9| 0

@cje1234

Tilgengæld så bliver minitable næsten FOR småt. Ihvertfald hvis man bruger gametimes fede tal når man spiller....

21-10-2008 16:11 #10| 0

Nu prøver jeg lige at give den et skud og om ikke andet er det jo ikke værre end at man kan hive pengene ud igen...

Er der nogen der ved hvordan man får hevet hænderne fra fortune ind i pt2? Kan ikke lige finde ud af om man kan gemme dem på computeren eller hvordan det foregår

21-10-2008 16:27 #11| 0

Hænderne fra Bossmedia lagres i en mega lang sti. Det er rimelig svært at finde faktisk, men prøv at kigge på deres hjemmeside. Der burde være en tråd eller to om det.

21-10-2008 17:13 #12| 0

Hey Kresten

Log på messenger hvis du har mulighed for det, så kan jeg lige hjælpe dig med at få sat det op.

22-10-2008 14:39 #13| 0

@ace

husker jeg forkert eller kan GT's fontsize ikke sættes ned?

- player name kan i hvertfald fjernes (når man har sikret sig at stats er placeret ved rigtige spiller!)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar