Partygaming steget over 100%

#1| 0

De seneste 30 dage. Kan ikke finde en eneste god grund hertil.

Eneste sølle argument er at pundet er faldet, og deres indkomst ikke er i pund, men da USD også er faldet, så rammer det under alle omstændigheder ikke nok igennem til at forklare så stor en stigning.

18-12-2008 23:14 #2| 0
www.acemag.dk/news/item.asp?id=5995
18-12-2008 23:37 #3| 0
OP

Sweet. Det var grunden til at jeg købte i sin tid, da jeg ikke forventede at UIEGA ville holde ret længe. Dog holdt lægnere end jeg regnede med, men spørgsmålet er dog om Party kan komme tilbage på samme niveau som tidligere, da jeg tror at løbet er kørt her.

Forstår dog aldrig hvorfor de ikke afnoterede sig i USA (formoder at det er grunden til at de fik problemer, og mange andre sites ikke gjorde), og kørte videre som Stars og de andre sider der har både europæere og amerikanske spillere.

19-12-2008 01:03 #4| 0

Jeg klapper mig på lårene af grin hver gang jeg læser hans navn :)

19-12-2008 01:22 #5| 0

hehe dikshit.. jeg kan også godt se det!

19-12-2008 01:44 #6| 0

Jeg forstår bare ikke, at han kan komme ind på det amerikanske marked bare fordi han betaler en bøde...

Svarer det ikke lidt til, at jeg får en fartbøde, hvorefter jeg betaler den og så er det lovligt for mig fremover at køre for stærkt?

(Det er det nok ikke, but I dont get it...)

19-12-2008 02:43 #7| 0

Dikshit....loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

det hedder han bare ikke....

mr dikshit....

looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar