Hey PN,
Er i tvivl om denne bonus fungerer som "normale" bonusser og bliver betalt ud i 5 omgange a $100, eller om de matcher de 100% op til $500 når man depositter - og man derefter skal frispille de $500 før de kan betales ud (obv.)
Der står nemlig:
"FRIGØRELSESBETINGELSER
Frigjort i 5 lige store portioner på 20.0% af indskudbeløbet. Hver portion bliver frigivet når: Points = 2 gange bonusbeløbet på PartyPoker.com
BONUSOPLYSNINGER
Udbetalingsbetinget:
Bonusbeløbet tilbydes når bonussen bliver accepteret. Men udbetalinger er begrænset indtil frigørelsesbetingelserne er opfyldt..
Frigørelsesbetinget:
Bonusbeløbet frigives ikke før frigørelsesbetingelserne er opfyldt."
Er sgu ret forvirret, "Bonusbeløbet tilbydes når bonussen bliver accepteret" <-- dette peger på at det er en Match bonus - mens "Bonusbeløbet frigives ikke før frigørelsesbetingelserne er opfyldt" peger mod en "normal" deposit bonus.
Måske er det bare mig der er helt væk, men håber da i kan hjælpe :)
På forhånd tak
-birdshake
PartyPoker bonus (LOVETOWIN500)
De blir udbetalt løbende...
500 blir udbetalt i 5 rater af 100 som du optjener dine PPoints...
Det der muligvis er svindel og humbug er at det er SICK MANGE points du skal optjene...
Jeg fik en LOVETOWIN1000 og jeg er allerede træt af at prøve at spille de første 200 fri...
:)
Men god arbejdslyst...
damster
rollo28
Hva vurderer du det udfra?
Når jeg får bonusser fra party selv ser de præcis sådan ud.
tak for svarene, burde vidst lige ha søgt lidt bedre på forummet før jeg postede, søgte kun på "LOVETOWIN500"..
@Ketelsen
Du må da indrømme at partys party point system er væsentligt ringere end stort set hvad alle andre sites tilbyder i FPP's, VIP's og rakeback.
Kan huske da de stadig havde deres partypoints online shop med varer, og ikke kun Points to Cash som de har nu. Havde raket for et sted mellem 1-2k$ og havde måske lige nok point til en kaffekop med partys logo på :)
Er begyndt at spille derinde de sidste par måneder pga. overkommelig modstand. Har betalt $968 i rake og har optjent 4700 party points.
5000 party points kan vekles til $50.. Så det svarer vel ca. til en rakeback på 5%.