Jeg har de sidste par dage forgæves prøvet at logge ind på PartyPoker DK, men hver gang jeg skal til at skrive mit nem-id får jeg fejlmeddelelsen.
Har prøvet at geninstallere, samt prøvet 2 andre computere, men det har ikke virket.
Oplever andre det samme?
PartyPoker DK virker ikke?
Du skal bruge en ældre version af Java (søg i arkivet - der er 20+ tråde om det :) )
ZorroDk skrev:
Du skal bruge en ældre version af Java (søg i arkivet - der er 20+ tråde om det :) )
Tak, sick hvor amatøragtigt.
så er spørgsmålet om det er dig eller dem der er det, +20 tråde som der bliver sagt om samme emne ;)
Ved ikke om det er mig der er elendig, men kan sq ikke få det til at fungere.
Har nu prøvet med internet explorer, firefox samt chrome som standard webbrowser og den bliver ved med at give mig samme fejl, selv efter installation af den ældre java i de forskellige webbrowsere :(
Prøv at afinstallere java først, jeg havde 2 forskellige java installationer inde i tilføj/fjern programmer fjern begge og installer den nye.
Er der egentlig nogen, der har hørt noget fra party omkring dette problem?
Har de tænkt sig at gøre noget ved det - det er efterhånden længe, det har været sådan?
Andy^2 skrev:
bump for løsning
Afinstaller alt java i kontrolpanel og hent igen via. dette link, så virker det.
http://java.com/en/download/manual_v6.jsp
Synes det er svært at tyde ud fra de andre tråde om emnet:
Hvis man gør som Banditten skriver ovenfor, så virker party - men virker de andre pokerklienter også med den gamle version?
7913 skrev:
Synes det er svært at tyde ud fra de andre tråde om emnet:
Hvis man gør som Banditten skriver ovenfor, så virker party - men virker de andre pokerklienter også med den gamle version?
Efter reinstallationen, spiller jeg stadig uden problemer på; Betfair, Mermaid, Bet365, Stars, 24h og NordicBet så vil umiddelbart ikke mene det påvirker andre sites.
Jeg kan nu indtaste NemID uden problemer. Men når det er gjort, og jeg har brugt engangskoden, får jeg beskeden:
"Fejl:
Dit CPR-nummer er forkert eller tredjeparts service er ikke tilgængelig"
... Og kan altså stadig ikke logge ind :(
Det kan sgu ikke være rigtigt, at spillerne skal rode med at afinst. java osv...
Jeg prøver at skrive til dem - så må vi se, hvor mange uger der går, før de svarer...
De var overraskende hurtige til at svare.
Først fik jeg en mail med en masse spørgsmål omkring min computer og system.
Da jeg havde besvaret det, kom følgende:
Tak for din mail.
Vi forstår at du har en nyere Java version. Man kan logge på med NemID, hvis man installerer Java 1.6.29 eller ældre, den kan du få på følgende link:
www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jdk-6u29-download-513648.html
Tak for at du sendte oplysningerne om din Windows og Java, vi har sendt dem videre til den tekniske afdeling.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Din Party Kundeservice
Det er jo lidt samme, som flere her på PN er kommet frem til. Desværre fik jeg ikke svar på mit spørgsmål om, hvornår det bliver fixet...
hmmm... Nu har jeg fået party til at virke.
Desværre virker stars nu ikke. Alle andre sites ser dog ud til at være ok.
Det ser altså ud til, at jeg må vælge mellem stars og party - de virker ikke på samme tid!
det total lame. mit funkede ingen vegne heller og de kan ikke give nogen tid hvornår det fixed. det jeg finder underligt er at Danske Spil virker fint med java 7 men party crasher. er det ikke samme platform/netværk?? lol.......
anyway, prøvede nogle forskellige java og den imo der best er java 6 @ 31. der virker alle sites på min. jeg har fjernet det flueben ud for next generating browser ting det burde fixe det og husk at genstarte efter java install
e:
ja explorer skal være som standard med for at få det til at virke
haps haps haps, så virker det hele...
Det hjalp at sætte internet explorer som standard browser frem for firefox.
OMFG har de ikke fået fikset det endnu ?
JAVA opdateringer laves jo ofte pga. sikkerhedsovervejelser, lukke huller etc.
Jeg blev afkrævet opdatering af min netbank, party virkede ikke derefter.
Jeg skrev til dem og de satte en tekniker på sagen :) Det er sgu lang tid siden nu.
Jeg skrev til Scandic og de ordnede problemet indenfor 1 time !!
PokerStars virkede selvfølgelig perfekt hele tiden....