Partypoker- hvordan fik i validated jeres account ???

#1| 0

Som jeg har skrevet tidligere i et indlæg, har jeg haft sygt store problemer med at komme i kontakt med partypoker /pay pro, så de kan validate min account, så jeg kan trække penge ud. Fik af vide af pay pro jeg skulle ringe til dem, men det var umuligt at komme i kontakt med dem ... Har så både skrevet mails til pay pro og partypoker, men de har åbenbart det langsommeste kunde service ever for et pokersite- så har stadig ikke hørt fra dem 14 timer senere.

Så ville bare lige høre i der spiller på partypoker, da i skulle have jeres account validated- SKULLE i ringe til dem, eller er der andre måder at gøre det på ??

På forhånd tak

diller

12-08-2011 11:44 #2| 0

Normalt skal man uploade papirer, der beviser din identitet, kreditkort og adresse (utility bills). Man burde ikke behøve ringe for at validere (hvad skulle det alligevel bevise?)

12-08-2011 11:48 #3| 0

Ved jeg sku heller ikke ? Har aldrig haft så megt bøvl med noget andet site for at få den gjort :S.... og det er jo pisse svært at få noget gjort, når deres crap kunde service tager 24 timer om at svare - selvom det er verdens 3. største site !

12-08-2011 11:50 #4| 0

Standard KYC tjek. Sendte dem en kopi af mit pas og en regning sendt til min adresse.

Derudover ringede de mig op da jeg lavede et cashout på $3000 for at tjekke at jeg var den "retmæssige modtager af pengene" og det gik smertefrit.

Har kun gode ting at sige om den behandling jeg har modtaget og jeg savner at spille der.

En god ide er at ringe til deres kundeservice hvis du gider bruge 30 kroner på din telefonregning, de plejer at være meget kompetente og løse problemer hurtigt.

12-08-2011 12:06 #5| 0

Har også overvejet at ringe til partys kunde support - men hvis det alligevel er pay pro som skal validate kan det måske være ligegyldigt ( og åndsvagt at bruge 50 kr på ingenting ) ?

Redigeret af dillerflush d. 12-08-2011 12:06
12-08-2011 12:07 #6| 0

Pay pro er en del af Party Poker, og deres kundeservice hos Party kan næsten altid løse dine problemer over telefonen eller sørge for det bliver sendt videre til den korrekte afdeling og du kan eventuelt bede dem om at skynde sig med det.

12-08-2011 12:08 #7| 0

Men lige meget hvad, så slipper du ikke for at skulle uploade dokumenter, så det er formentlig bare det, du får at vide i dit opkald ;-)

12-08-2011 12:10 #8| 0

@Zorro

helt enig- mærkelig jeg bare ikk får det af vide med det samme - fremfor jeg nu er i vildrede over hvem der skal have disse dokumenter og hvem jeg skal snakke med... osv osv

12-08-2011 12:15 #9| 0

Tja, er længe siden, at jeg har validated min account, men hvis du prøver at cash out'te, og det ikke virker, så må den da fortælle dig, hvad du skal gøre?

Mit gæt er, at den beder dig uploade (enten gennem en option, den displayer på skærmen eller gennem en e-mail-adresse a la [email protected]. I det her tilfælde kunne jeg dog godt forestille mig, at det var [email protected], men begge virker sikkert)... Ting, der skal uploades er nok scans af pas, kort og utility bill... Så bør det funke, når det er checket...

Men ja, er mystisk, hvis de er holdt op med at informere om, hvad man skal gøre... Det er dog, som MartinB siger, standard procedure alle steder (i hvert fald seriøse steder) at skulle valideres via uploads...

Redigeret af ZorroDk d. 12-08-2011 12:18
12-08-2011 12:24 #10| 0

Skriv til deres support og hør om de ikke vil ringe dig op, den virker hver gang.

12-08-2011 12:51 #11| 0

@cksa

og det er på [email protected] ikk ?

12-08-2011 13:05 #12| 0

LOL nu kan jeg trække ud, der står pending approval - har i nogensinde oplevet at man ikk skal validates på partypoker ?

12-08-2011 13:09 #13| 0

Pending approval = Venter på godkendelse ;-)

12-08-2011 13:24 #14| 0

Ja, men det står der jo os på fx fulltilt, selvom man er blevet "godkendt" en gang ?

12-08-2011 13:32 #15| 0

Hvis du vil snakke med dem så bare mail til en af deres mail og skriv pengesager, så er du sikker på at blive ringet op,når jeg har gjort det går der under 1-2 timer før de ringer. du kan dog ligeså godt sende det de vil havde da du kommer til det alligevel pludselig.

Claus

12-08-2011 14:29 #16| 0

HVilken mail bruger du når du skriver til dem ?

14-11-2011 14:36 #17| 0

Jeg låner lige denne tråd. I formiddags sendte jeg et scan af mit pas, hvor jeg havde fjernet de sidste fire cifre af mit CPR-nummer samt de sidste par cifre af selve pasnummeret. Har så nu fået en mail tilbage om, at de ikke vil acceptere, at jeg har fjernet nogle af tallene.

Det plejer ikke at være et problem for andre pokersites. Men er det kun mig, der ikke er helt vild med, at give dem ALLE mine informationer? Komplet CPR- og pasnummer kan vel godt misbruges...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar