PartyPoker kan ikke logge ind

#1| 0

Har nu i to dage forsøgt, at logge ind på PartyPoker, hvor jeg efter at indtaste nem-id nøgle får meddelelsen: "Fejl: Dit CPR-nummer er forkert eller tredjeparts service er ikke tilgængelig".

Har opdateret Java og forsøgt, at installere ældre versioner, som foreslået i en tidligere tråd. What to do? :P

Redigeret af iho_morj d. 08-12-2014 01:51
07-12-2014 15:48 #2| 1

Min bror har heller ikke kunne komme på i de sidste par dage, og han har haft skrevet til dem, og fået svar på mail,hvor i de skriver at der er gået noget galt med deres opdatering, så danske spiller ikke kan komme på i øjeblikket :)

Redigeret af SlashGnR d. 07-12-2014 15:49
07-12-2014 18:02 #3| 0

Tak for svaret :-)

Ps ville sætte pris på, hvis en ville skrive, når det er muligt, at logge på igen.

07-12-2014 18:30 #4| 1

Party har lovet at sende mig en mail, når det er muligt at logge på igen. Jeg skal nok lige poste det her.


07-12-2014 23:42 #5| 0

Har også fået lovet mail om samme problem

08-12-2014 16:21 #6| 0

det samme her

08-12-2014 19:56 #7| 0

Ufatteligt at de ikke kan få ordnet sådan noget med det samme... :S

08-12-2014 19:57 #8| 0

Vågn nu op partypoker...

08-12-2014 21:09 #9| 0

Der er jo snart gået 5 dagen, uden at jeg har kunne logge på:-( Det er snart ikke sjovt længere....

09-12-2014 13:52 #10| 0

bump

09-12-2014 17:40 #11| 0

håbløst

11-12-2014 17:29 #12| 0

Nothing...

11-12-2014 17:30 #13| 0

stadig ingen der har held med det?

11-12-2014 18:26 #14| 0

Kan ikke logge ind

11-12-2014 18:37 #15| 0

Virker stadig ikke.

11-12-2014 18:44 #16| 0

Det er sgu da under al kritik

12-12-2014 13:41 #17| 0

Der er ingen der har snakket med deres support?

12-12-2014 14:35 #18| 0

Jeg er helt sikker på at det er et lille problem der tager 5 min at løse, men som de undlader bare for at sikre sig at de ikke får andel i jeres penge.

12-12-2014 14:55 #19| 0

de skriver.
Ja, jeg vil skrive tilbage når vi har en opdatering fra det tekniske team. Vores teknikere er allerede i fuld gang med at løse problemet.

Tak for din forståelse og for din tålmodighed.

det var den 5/12 stadig ingen mail :-(

13-12-2014 11:29 #20| 1

Er totalt på aben.. jeg vil ind og tabe penge på en PRL kamp, og så kan det ikke lade sig gøre..

13-12-2014 12:47 #21| 0

Har også sendt dem en mail, tror at der skal rykkes meget i dem før de letter røven og fixer problemet. Send maaaaails!

13-12-2014 13:28 #22| 0

Hej Emil,

Tak for din mail.

Vi kan kun beklage for situationen og forsikre dig om, at ledelsen er blevet gjort opmærksom på problemet op til flere gange.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice

13-12-2014 16:44 #23| 0

Så det ser ud til det kun gælder danske kunder, folk har intet problem med at logge på .com klienten!

13-12-2014 16:50 #24| 0

Kan man stadig ikke logge på ?

13-12-2014 16:51 #25| 0

Nope desværre

13-12-2014 19:10 #26| 0

Min virker nu!

Redigeret af BrianJ d. 14-12-2014 00:15
14-12-2014 20:44 #27| 0

Også her!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar