Partypoker melder ikke tilbage?

#1| 0

Hej

Jeg har i et stykke tid ( min 3 uger ) skrevet mail til partypoker ang. fejl på min pokerkonto hos dem.

Har skrevet til flg. mailadresser

[email protected]

[email protected]

[email protected]

uden nogen som helst respond!

Jeg har prøvet at få kontakt pga min konto ikke kan udbetale pga fejl i cpr registret.

Men alle oplysninger er korrekte og jeg kan sagtens logge på med nem ID.

Nogle herinde der har prøvet ligningende og ved hvor man kan få hjælp ?

med venlig hilsen

Jim

20-04-2016 16:47 #2| 0

Yeah det er en kendt fejl hos dem pt, at der er fejl i deres CPR.

Har hørt fra flere at de bare lod tiden løbe du de 30 dage som man nu engang har, og så bliver pengene du har på din konto sendt tilbage til den måde du nu engang satte dem ind, og du kan så lave et account igen, hvis det er det du har lyst til :)



Og ja deres support er direkte elendig, og har vel den langsommeste svar tid på hele market

20-04-2016 17:22 #3| 0

jeg fik svar efter 4 dage...på selvsamme spørgsmål...dvs svaret var: vi sender dit spørgsmål vedr. cpr videre til teknisk afdeling, som så var yderligere 3 dage om at svare - og lige nøjagtigt nok til at mine 30 dage var slut, og derved er kontoen lukket...

20-04-2016 17:59 #4| 0

Jeg har samme problem, super tiltende at skulle oprette ny konto hver 30. dag. Fik dette svar da jeg fik fat i nogen udenfor party's "basic support"


"Hi,


This problem with the NemID verification came from the Danish regulator and I’ve been following up on the incident for it more than an year. We’ve been waiting for the regulator to fix the issues from their end and the latest comments suggest this stands fixed. This problem did not affect all accounts, but when it appeared there was nothing we could do to fix the affected account directly.


And accounts that are not verified via NemID on log in, are automatically closed when 30 days from the first deposit pass. This is a regulatory requirement, so our only way around is ask for new accounts be registered and hope the issue won’t capture the new account and follow up to transfer the funds over from the old to the new account(s)."


Jeg har nu haft 3 konti hos dem og jeg får aldrig pengene automatisk udbetalt, men har haft mailet dem hvorefter de har flyttet pengene over på mine nye konti.

04-05-2016 13:33 #5| 0

Er der nogen der har et tlf. nummer på party/bwin?


Jeg ville placere et sportsbet, men har åbenbart fået limit på 0,07 kr uden nogen begrundelse.

Har Pokernet længere noget at gøre med dette site?

04-05-2016 15:12 #6| 0

Send et billede af dit sygesikringskort (for- og bagside) til [email protected]

jeg havde samme problem og det løste sig 1 dag efter jeg gjorde ovenstående :-)


05-05-2016 14:34 #7| 0
sanebby skrev:Send et billede af dit sygesikringskort (for- og bagside) til [email protected]
jeg havde samme problem og det løste sig 1 dag efter jeg gjorde ovenstående :-)


det samme her.


05-05-2016 22:04 #8| 0

Vil det, med ovenstående praksis, betyde at man hver 30. dag opretter sig med et nyt pokeralias samtidig med den nye konto?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar