Så er den gal igen på PartyPoker. Der afholdes onsdag d. 27. oktober kl. 19.00 en 9+1$ NLHE tour med 1000$ added.
Spil med andre pisgule PN'ere, og med garanteret overlay.
Turneringen er password protected, og pw findes her
Har du ikke en konto på PartyPoker, så kan du få en her
MVH PokerNet teamet
PartyPoker PN tour med 1000$ added!
Skriver lige her, så den bliver gemt i mine indlæg.. kan man ikk sticky sådan noget her??
Ved ikke om jeg er på PNs deal.
Hvilken mail skal jeg skrive til for at i kan tjekke det :)?
ahhh nedtur, er på vej til Rom der, så kan ikke være med, håber i kommer med flere tiltag til party i fremtiden
Hej, er Partypoker tourn. her beskrevet, ($8+1) $1000 added, 27 okt. kl 19.00, Den tournering der er listet på Partypoker som ($9+1) ? og er PW stadig gemt ?..
Vi spilles ved, M.v.h. spOOn
@skod
Er turneringen for alle PN'ere eller kun dem der har åbnet en konto gennem pokernet?
Hey Spoon.
Jeg har netop lagt password op. Ser ud til turneringen er 9+1 ja. Nok et mindre kommunikationsproblem, men umiddelbart ikke noget jeg mener det er værd at få ændret, så længe det er præmiepengene, og ikke raken de har sat op.
MVH Skod
Hvis de kører med det samme for SNG og cash, så er det 2:1. Så 450$ hvis jeg har regnet rigtigt.
@TiltThis og muggenfisk
Jeg mener bestemt jeg får 2 points for hver $ raked, så det må være 350 dolls.
Pfft ja gik lidt stærkt - der var så lige en regnefejl.
Jeg fik at vide jeg ikke var oprettet gennem pokernet, men kan godt melde mig til turneringen så går ikke ud fra man skal være oprettet gennem pokernet!
Var det ikke en 6 dollar tour til at begynde med?!?!
FFS. Har gemt 6 dollar på min konto, og dem har jeg nu bustet lol, og må ikke sætte penge ind....
MEH. Kan man overføre på Party, og nogen der vil hjælpe?
Vh Mads
@ Makassip
Det har aldrig været en 5+1. Oprindeligt skulle det faktisk have været 10+1, men ting går ikke altid 100% som planlagt :)
MVH Skod
Jeg skal have byttet 10$ til party så jeg kan spille med, du får på
FTP :)
/JP
What?! Er du sikker tilt?
Jeg donker så de 40$ tilbage på et cash table :) kan du hjælpe?
ja jeg er sikker, medmindre de har ændret det siden jeg tjekkede sidst obv :)
"Jeg donker så de 40$ tilbage på et cash table"
lol, du har spillet poker længe nok til at vide chipdumpning er det dummeste du kan foretage dig...
Det er ikke chipdump at spille om dem ;) har aldrig chipdumpet.. Må nok sætte 10 ind så :)
Haha så regger jeg som nummer 51 og ender på et bord for mig selv, WP Party! ;)
Hej den pokernet turnering på party er den der hver måned ?? syntes ikke jeg har set den før
Partys struktur er helt syg med 10 min levels.. startstack er 15bb efter 30 min :D