Hvor længe skal man vente på at få svar fra Party Pokers support team, har de virkelig så mange problemer at de er over 3 dage bagud i behandlingen af emails.
Kan PN ikke gøre et eller andet eftersom det er en partner.
Partypoker Support svartid
tror selv PN har opgivet deres support. altså giver jo ingen mening at de har den anden største playerpool pt, men ikke har styr på hverken support eller deres client :) sørgeligt at de nogensinde er blevet så store imo
Og kun i leap year.
Jeg har opgivet PP efter at have ventet, ja jeg ved slet ikke hvor længe, August i guess
Jeg skrev til dem 7 gange i april ,har ikke hørt fra dem endnu.Så de er sku droppet.
Mangler også stadig at få dollars for en promotion i december+partypoints for en promotion for sidste kvartal.
Snakkede med support den anden dag, og der lød det til at det sejlede pænt meget.
Andre der ikke kan logge på PP???
nem id står og hænger efter jeg taster nøglen ind:
"Please wait your details are being progressed..."
Deres support er absolut håbløs. Du skal ikke forvente svar det næste måneds tid
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......
Vent venligst, din anmodning behandles.......AAARRRGGGHHHH!!!!!!
Har opgivet PP for flere år siden :D
Mand må sige de køre en anderledes strategi, en de andre spille firmaer, for at kapre danske kunder. Er bare helt vild med deres support.
knutergrum skrev:
Andre der ikke kan logge på PP???
nem id står og hænger efter jeg taster nøglen ind:
"Please wait your details are being progressed..."
Samme problem her. Lorte software.
Har skrevet en mail til dem fredag aften og gentaget mit krav, da de efter 4 dage ikke har svaret.
Såfremt jeg ikke har svar inden tirsdag d. 22 Januar hvor jeg vel og mærke får mine penge refunderet, kontakter jeg ASAP spillemyndigheden med krav om at få det lort lukket.
Det er BTW under al kritik at PN ved Dieb og Witten er så tavse i sådan en tråd her, kan i gøre noget som helst for os, ellers bør i omgående fjerne PartyPoker som partner.
Jeg morede mig over dem forleden...
Jeg fik en mail fra support hvor de redegjorde for et eller andet. De undskyldte den lange svartid. Ja det tror faen...jeg anede overhovedet ikke hvad de svarede på, der var gået så lang tid, at jeg havde glemt alt om det.
Så jeg svarede på mailen, at der var gået så lang tid, at jeg ikke kunne huske hvad mailen drejede sig om. Og at de nok hellere skulle koncentrere sig om deres svartid, end at sende et volapyk svar, på en ældgammel mail, der nok havde mistet al betydning nu alligevel...
Tosser!
@Bobby
Vi tager alle henvendelser seriøst men som sædvanlig har vi brug for fakta omkring situationer så send venligst dette til mig og jeg skal se hvem jeg kan fange i morgen.
Hvis der er tråde om partnere som påkræver min tilstedeværelse så smid lige PM i fremtiden. Jeg kan ikke overkomme at læse samtlige indlæg og det samme gør sig gældende for Dieb.
Dog har jeg allerede gjort en Party fætter opmærksom på problemer allerede sidste uge og jeg skal straks i morgen få fat på vores kontaktperson(som jeg regner for at være verdensklasse). Et overblik over problemstillingerne ville være cool at have inden da.
@Witten
Party kørte i sidste kvartal en promotion fra september-december der hed "point boost". Hvis man lavede xxx partypoint ville man få xxx partypoint i bonus. Men deres software har været fucked, så den har ikke talt alle optjente partypoints med.
Party kender til problemstillingen, og ifølge Angelina arbejder de på det. Men 2 uger til bare manuelt at overføre pointene burde være løseligt.
Seneste udmelding fra party, er at de ikke har fundet et løsning på hvad der burde være let løseligt.
@ Witten
Jeg giver lige party et par dage ind i næste uge, ellers sender jeg min mail og problemstilling videre til pokernet
Ligeså problemer med lang ventetid/manglende svar fra Party-support herfra.
Mener at party er så dårligt kørende mht support, software og perioder hvor systemet er nede, at PN ikke bør kobles sammen med dem jf. deals og anbefalede sites.
Jeg har nu sendt en mail til pokernet da PartyPoker stadig ikke svarer.
Uanet hvad Pokernet finder ud af, tror jeg jeg kontakter spillemyndigheden, da den manglende support hos PartyPoker ikke er acceptabel, og ikke noget der burde høre til på et "sikkert marked"
Er der andre der har prøvet at have problemer med at blive CPR valideret ? siger at mine data ikke stemmer overens med cpr registret :S..
Har sendt kopi af sygesikring samt en regning og kørekort ind.. MEN.. HOLD OP EN SVAR TID de har... er allerede ved at opgive dem.. inden jeg overhovedet er kommet igang igen
Jeg oplever det samme og har ligeledes sendt al den info de efterspørger i deres standardmail.....det er en en lille uge siden og jeg har intet hørt!
Der var ingen problemer da jeg skulle lave deposit - men 3 dage efter er det et helvedes problem at hive ud!
Fucking frustrerende!
ok.. må se om de får fingeren ud..
Jeg valgte heldigvis ikke at sætte ind den dag jeg oprettede kontoen.. og gør det bestemt heller ikke før problemet her er løst.. begynder ihvertfald at overveje andre alternativer....
Havde håbet på at kunne undgå DS da jeg er træt af man ikke kan bruge MB/neteller