Partypoker.dk support eller mangel på samme. Hjælp søges

#1| 0

Hej alle sammen, jeg har desværre begået den fejl at åbne en konto på partypoker.dk, startede med at sætte 1000 kr ind tabte dem satte yderligere 800 ind uden problemer, så har jeg et par gode dage hvor jeg vinder 2 tours og vinder 4600 i alt,

Yes endelig lidt medgang ! nu skal der cashes ud, og så starter festen.

Jeg kan åbenbart ikke cashe ud fordi min konto ikke er blevet bekræftet og mit cpr nr ikke findes i det danske registrer ??? Jeg har nu prøvet at få fat i support i snart en uge har skrevet flere mails til dem, men intet svar overhoved, har også prøvet at skrive til partypoker.com og de svarer men de har desværre ikke ansvaret for partypoker.dk

er der nogen der enten har et TLF nr til partypoker.dk eller sidder der tilfældigvis en der kender en i party support ? (findes den overhoved)

min konto vil blive lukket om 14 dage hvis mit cpr nr ikke bliver bekræftet og mine penge forsvinder vel bare, det vil jeg på ingen måde finde mig i, så hvis jeg ikke kan få fat i partypoker hvem skal jeg å kontakte, er det spillemyndighederne der sig af den slags (bedrageri ) ja sådan føles det sgu.

håber der er venlig sjæl der kan hjælpe :)

på forhånd tak

Tommi Larsen

14-07-2015 22:17 #2| 0

Kan du ikke bekræfte den ved at logge ind med dit nemid fra en pc

14-07-2015 22:34 #3| 0

da.partypoker.com/get-started/account-verification.html

14-07-2015 23:32 #4| 0

Hey hva så psykotommi

15-07-2015 00:29 #5| 0
msm89dk skrev:Hey hva så psykotommi

rolig nu. det var mandens første indlæg. De næste skal jo godkendes inden de sættes ind.

15-07-2015 13:43 #6| 0
MrNoller skrev:http://da.partypoker.com/get-started/account-verification.html

Har set den anvisning og fuldt den til punkt og prikke, det eneste problem der muligvis kunne være er at jeg åbenbart har skrevet mit navn med stort TOMMI og sådan står det jo ikke på sygesikringen, problemet er så at navnet er det eneste jeg ikke kan redigere i mine kontakt oplysninger.

takker og bukker alle for jeres svar. men der skulle vel ikke være nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med partypoker.dk :)

15-07-2015 13:43 #7| 0
SnowiiFrog skrev:Kan du ikke bekræfte den ved at logge ind med dit nemid fra en pc

jo det skulle man tro men har logget ind med nemid

15-07-2015 13:43 #8| 0

hm har skrevet tilbage ved ikke om det er fordi jeg bare har trykket citere indlæg eller mine indlæg ikke er blevet bekræftet endnu så prøver lige igen :)

SnowiiFrog : jeg har logget ind med nemid flere gange men det er åbenbart ikke nok

MrNoller: jeg har fulgt den vejledning til punkt og prikke ,den havde jeg set inden jeg skrev herinde, det eneste problem der kunne være er at jeg åbenbart har skrevet mit navn med stort TOMMI og sådan står det jo ikke på sygesikringen, problemet er så at hvis jeg vil redigere mine oplysninger kan jeg ikke redigere mit navn.

og tak for jeres respons

f

15-07-2015 14:15 #9| 0

jeg har nu kontaktet spillemyndigheden så må vi se om de kan hjælpe, er ved at gå helt kold over det her !




15-07-2015 14:34 #10| 0

Hvilken email skriver du til?


Selvom jeg godt kan forstå din frustration, så bliver du simpelthen også nødt til at slappe lidt af.

De "stjæler" selvfølgelig ikke din penge hvis din konto bliver frosset fordi du ikke er CPR-verificeret.

Hvis du har hemmelig-adresse/navnebeskyttelse osv, er det ikke sikkert de kan verificere dit CPR-nummer, og skal derfor gøre det manuelt (muligvis ved at du indsender et billede af dit sygesikring).



15-07-2015 14:55 #11| 0

jeg har skrevet til de mails man kan kontakte dem på

[email protected]

[email protected]

de skriver sort på hvidt i deres regelsæt at hvis kontoen ikke bliver bekræftet mister jeg de penge jeg har vundet.

jeg har co adresse så måske er det derfor,og det er også helt fint at det skal gøres manuelt men når de ikke svarer tilbage så bliver det jo lidt svært.

ja det kan godt være jeg burde slappe lidt af har jo ferie :) men er klart blodtrykket stiger, der har jo ikke været nogle problemer med at sætte penge ind. og helt ærligt 10 mails og 1 uges ventetid når man reklamerer med 24/7 support :( partypoker.com svarer lynhurtigt desværre har de bare ikke ansvaret for den danske side.


15-07-2015 15:29 #12| 0

Kan du copy paste ind her, præcis hvad der står når du prøver at udbetale? Det ville godt nok undre mig hvis de skriver du mister dine penge.

Det lyder også mærkeligt at de ikke har svaret en uge - Helt forståeligt at det er frustrerende.


15-07-2015 15:33 #13| 0
MorfarFraAlbertslund skrev:Kan du copy paste ind her, præcis hvad der står når du prøver at udbetale? Det ville godt nok undre mig hvis de skriver du mister dine penge.
Det lyder også mærkeligt at de ikke har svaret en uge - Helt forståeligt at det er frustrerende.


Det gør man i hvert fald andre steder, ved at min mor tabte små 12k danske på casino888 mener jeg det hed, fordi hun ikke kunne få sit nemid til at virke :) (hun løb så varmt og havde kun sat 200 kr ind) but stil.


så ret sikker på at der ikke er noget at gøre i det spot og at det står i T&S at de kan lukke den, hvis man ikke får fixed nemid indenfor 30 dage.

15-07-2015 15:42 #14| 0

Okay, det er ret sygt. Så kører de forskellige bookies ikke samme regler på det punkt. Det er jeg lidt overrasket over, eftersom jeg troede det var den Danske Spillelovgivning som havde nogle faste rammer der.

15-07-2015 15:51 #15| 0
MorfarFraAlbertslund skrev:Kan du copy paste ind her, præcis hvad der står når du prøver at udbetale? Det ville godt nok undre mig hvis de skriver du mister dine penge.
Det lyder også mærkeligt at de ikke har svaret en uge - Helt forståeligt at det er frustrerende

her er et link hvor det står

da.partypoker.com/get-started/account-verification.html


15-07-2015 15:56 #16| 0

Okay, men så længe du har smidt flere emails afsted hvor du prøver at komme i kontakt med dem, så tror jeg ikke der er de store problemer.

Husk at tjekke spamfilter og alt hvad der hører til. Nu kan jeg godt forstå du er blevet lidt hidsig :)

15-07-2015 16:14 #17| 0

ja dem har jeg tjekket, næ tænker også jeg må ha gode kort på hånden :) har også taget billeder af saldo osv.

håber det er noget spillemyndigheden gider at tage sig af, har i hvert fald fået et standard svar tilbage fra dem om de har modtaget min mail, det er jo mere end man kan sige om partypoker


15-07-2015 16:53 #18| 0

Desværre er det fuldstændig standard fra partypokers side af, at det tager en uges tid at få svar...

Der burde blive lukket ned for dem i DK, de retningslinjer spillelovginingen medfører, må de da, om nogen ikke overholde?!

Spil på DS :)

15-07-2015 17:21 #19| 0

det gør jeg helt sikkert fremover :) så snart jeg har fået mine penge blive kontoen lukket det er helt sikkert


15-07-2015 20:08 #20| 0

Forstår klart at OP er sur her. Der er op til flere eksempler på folk der har mistet alle deres vundne penge fordi deres konto ikke var korrekt verificeret (det kan man også se på de forskellige tråde herinde).


16-07-2015 20:04 #21| 0

stadig intet svar fra party har dog fået svar tilbage fra spillemyndigheden.

Kære Tommi Larsen

Tak for din henvendelse af 15. juli 2015.

Jeg kan forstå på din henvendelse, at du har problemer med at få verificeret din konto.

Verificering af konto
Ved oprettelse af en spilkonto, skal du verificere din konto, så spiludbyderen ved at det er dig der spiller. Der er et krav om, at du skal verificere din konto inden 30 dage. Indtil dette er gjort, kan du alene få en midlertidig spilkonto. Hvis du ikke får verificeret din konto indenfor 30 dage, skal kontoen lukkes.

Spiludbyderen er forpligtet til at sikre, at din identitet er den rigtige, hvilket skal ske ved to uafhængige kilder.

Du siger du har problemer med at få verificeret din konto, da der er problemer med dit cpr.nr/folkeregisteradresse. Vi vil meget gerne modtage den kommunikation du har haft med Partypoker.dk, og vi vil undersøge sagen nærmere. Jeg skal dog orientere dig om, at vi ikke kan afgøre uoverensstemmelser mellem dig og spiludbyderen, og Spillemyndigheden er ikke en klageinstans.

Da jeg går på ferie, er du velkommen til at sende til [email protected].

Kun mulighed for udbetaling af resterende indsatte midler
Der er et krav i spillelovgivningen om, at du skal verificere din konto inden 30 dage. Indtil dette er gjort, kan du alene få en midlertidig spilkonto. Hvis du ikke får verificeret din konto indenfor 30 dage, skal kontoen lukkes.

Når din konto er lukket, har du kun mulighed for at få udbetalt dine resterende indsatte midler. Du er ikke berettiget til at få udbetalt et højere beløb, end det beløb du har indsat. Gevinster tilfalder tilladelsesindehaveren.

Ex.
Du indsætter 500 kr. og spiller for 100 kr. – her kan du få 400 kr. tilbage.
I tilfælde, hvor man vinder gevinst, kan det være svært at finde ud af, hvad resterende indsatte midler omfatter. Her er det imidlertid vores opfattelse, at en spiller først bruger sine egne indsatte midler.

Ex.
Du indsætter 500 kr., du spiller for 100 kr. og vinder 50 kr. Du har nu 400 kr., som du har indsat samt 50 kr., som er vundet. Du spiller for yderligere 100 kr. og vinder ingenting. Dit indsatte beløb er 300 kr. og vundne er 50 kr. Her kan du få 300 kr. tilbage.

Spillemyndighedens brug af din henvendelse.
Spillemyndigheden fører et generelt tilsyn med alle spiludbydere med tilladelse, hvorfor vi altid er interesserede i at høre, hvis der er problemer med en spiludbyder.

Spillemyndigheden modtager altid gerne henvendelser fra spillere vedrørende en spiludbyder, men Spillemyndigheden kan ikke afgøre uoverensstemmelser mellem dig og spiludbyderen.

Henvendelser kan dog resultere i, at Spillemyndigheden beder spiludbyderen om at ændre praksis eller vurderer, at hændelsen skal have konsekvenser for spiludbyderen.

Hvis vi skulle vælge at gå videre med dette, har vi desværre ikke mulighed for at holde dig orienteret, da vi ikke kan udtale os om konkrete sager.
Hvis der er yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig. Ved henvendelse bedes du oplyse journalnummer 15-2106357.



16-07-2015 22:23 #22| 0

Ja det kan jo næsten ikke være mere typisk dansk. De vil gerne se på din sag men ikke hjælpe dig selvom du har ret.....

Så kan du klage til forbrugerstyrelsen men det er der også mange der har forsøgt.

Men ja, her er beviset for at de vundne penge er tabt hvis sitet "beslutter" at man ikke har verificeret sin konto.

16-07-2015 23:55 #23| 0

Pumba skrev:Ja det kan jo næsten ikke være mere typisk dansk. De vil gerne se på din sag men ikke hjælpe dig selvom du har ret.....
Så kan du klage til forbrugerstyrelsen men det er der også mange der har forsøgt.
Men ja, her er beviset for at de vundne penge er tabt hvis sitet "beslutter" at man ikke har verificeret sin konto.

ja nu må vi se hvad der sker, vil sige så meget at jeg har tænkt mig at prøve alt for at få mine penge om det så blive forbrugerstyrelsen kontant advokat eller hvad det nu bliver, så skal jeg nok komme i kontakt med partypoker,dk

men sgu en mærkelig dagsorden de har lagt for dagen, lige i denne situation tror jeg næppe ordsproget negativ omtale er bedre end ingen omtale holder :D

hvis der nogen der har oplevet at få deres konto lukket og mistet deres penge, må de meget gerne kontakte mig på [email protected]

da jeg som sagt har tænkt mig at gøre hvad som helst for at få mine penge, og jo flere sager jo bedre mener selv jeg har en god sag da jeg har oplyst dem de korrekte oplysninger da jeg åbnede min konto samt det faktum at de reklamerer med 24/7 support

de kan jo ikke bare ignorere mig og så bare beslutte at min konto ikke skal verificeres, men det er vel egentlig nok en sag for forbrugerrådet, det havde jeg ikke tænkt på :)

16-07-2015 23:56 #24| 0

Det er godt nok svinsk!

17-07-2015 00:07 #25| 0

ja helt vildt, jeg er godt nok også rystet over at så anerkendt en side laver sådan et nummer

17-07-2015 00:16 #26| 0

lige så rystende er det egentlig at der ikke er nogen på denne side der kender nogen der kan skabe kontakt til support, der må sgu da være nogen der kender nogen ?

er faktisk begyndt at tvivle på om der overhoved er nogen support afdeling :(

har virkelig skrevet mange mails, de første i en god tone men de sidste par mails har ikke være helt stuerene :D


17-07-2015 00:29 #27| 0

Jeg tror ikke der er ret mange danskere som spiller på den lorteside. Sikkert også derfor deres danske support er nærmest ikke eksisterende.

17-07-2015 07:52 #28| 0

Du har prøvet alle 3 mail adresser ? Til kundeservice, cashier og affiliate ??

Ved ikke om dette er rigtigt nummer til dem: 00-350-20050509 (International mod betaling)


https://secure.partyaccount.com/populateSupportTab.do;jsessionid=DBC3BED41044546DA35B795C2FC728CB

17-07-2015 09:50 #29| 0
cains skrev:Du har prøvet alle 3 mail adresser ? Til kundeservice, cashier og affiliate ??
Ved ikke om dette er rigtigt nummer til dem: 00-350-20050509 (International mod betaling)

https://secure.partyaccount.com/populateSupportTab.do;jsessionid=DBC3BED41044546DA35B795C2FC728CB

cains skrev:Du har prøvet alle 3 mail adresser ? Til kundeservice, cashier og affiliate ??
Ved ikke om dette er rigtigt nummer til dem: 00-350-20050509 (International mod betaling)

https://secure.partyaccount.com/populateSupportTab.do;jsessionid=DBC3BED41044546DA35B795C2FC728CB


jeg har skrevet til de første mail adresser flere gange har ikke prøvet affiliate (det prøver jeg lige)

har ikke prøvet at ringe da de ikke har dansk support og mit engelsk er ret begrænset ,desuden har jeg prøvet at skrive med partypoker.com og de svarer tilbage rimeligt hurtigt, men deres svar er at de intet har med partypoker.dk at gøre.


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar