Passiv linie med TPGk ->trips NL200

#1| 0

Spillet er lige blevet 3-handed efter jeg har spillet heads up mod den 3 mand ved bordet. Jeg havde i situationen ca. 50 hænder på villain som ca 13/11/2.5 fra tidligere. Det er hans 3. hånd ved bordet

Grunden til jeg har fuldt buyin er, at jeg dækkede heads up og ikke har fået reloadet efter villain har sat sig.

Jeg kan ikke rigtig lide min linie. Mod en mere LAG modstander vil jeg 3-bette preflop, men jeg er havnet i nogle uheldige spots oop på det sidste så jeg har skåret lidt ned på mine 3-bets, specielt mod nittier spillere.

Jeg burde nok have check/raiset turn og skubbet any river. Eller leade turn og any river, speciel med to flush draws. I situationen troede jeg bare der var en vis chance for han 3 barreled, da min hånd ikke ligner top trips.

River folder jeg næsten fordi hans bet ligner et valuebet så meget, men jeg har underrepræsenteret min hånd og føler jeg bliver nød til at calle. Desuden er jeg en calling station.

$ 200 USD NL Texas Hold'em
Table Table 130448 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 4
Seat 4: HERO ( $ 176.45 USD )
Seat 3: Marcus27282 ( $ 85.90 USD )
Seat 5: shiroi_ryu ( $ 200 USD ) <----- Villain
Marcus27282 posts small blind [$ 1 USD].
HERO posts big blind [$ 2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q K ]
shiroi_ryu raises [$ 7 USD]
Marcus27282 folds.
HERO calls [$ 5 USD]
** Dealing Flop ** [ Q, J, 3 ] (Pot:13)
HERO checks.
shiroi_ryu bets [$ 12 USD]
HERO calls [$ 12 USD]
** Dealing Turn ** [ Q, J, 3 Q ] (Pot:37)
HERO checks.
shiroi_ryu bets [$ 29 USD]
HERO calls [$ 29 USD]
** Dealing River ** [ Q, J, 3 Q T ] (Pot:95)
HERO checks.
shiroi_ryu bets [$ 46 USD]
HERO calls [$ 46 USD]

Tanker?

04-04-2007 03:58 #2| 0

Dunno, det er nok en kedelig hånd, men jeg fucker altid op, når jeg prøver at mixe mit spil op.

Oveni kan i så få en graf af mit største downswing efterfulgt af mit største upswing. Ihvertfald i bb. Upswinget er de sidste 3-4 dage. Jeg er ret sikker på jeg aldrig har været god til poker, for jeg tilføjede bare flere borde og spillede nitty.

I Party

img441.imageshack.us/my.php?image=lolzjo8.jpg

04-04-2007 04:15 #3| 0

lol @ graf, specielt din supernørdede måde at skrive "set over set på.

Hånden ser ret standard ud. Du får ikke betaling af mange dårligere hænder ved at CR turn, specielt ikke med knægten ude.

04-04-2007 13:11 #4| 0

Jeg ville bette eller CR turn (kun CR hvis jeg er næsten sikker på at villian vil bette). Der er 2 flush draws samt straight draw så jeg vil ikke give nogle billige kort.

sunek

04-04-2007 18:12 #5| 0

Der skal skrues en del op for tempoet her. Jeg tror jeg raiser preflop, flop og turn her. Preflop er et fint call, det er nok bare mig der er overaggro. Men flop er ikke i orden på så koordineret et board, der skal han check/raises. Jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke check raiser turn. River kan jeg ikke forholde mig til når du har spillet resten så passivt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar