Når man lige havde åbnet 3 borde på Bossen, og hele softwaren vælger at strejke, får man så pengene tilbage?
Har folk nogle erfaringer?
Kim
Penge tilbage ved softwarefejl?
Jeg er blevet disconnected flere gange imens jeg har spillet HU sng til 100$ 200$ og sågar 500$. Har kontaktet supporten hver gang, som i første omgang sagde at det var min forbindelse den var gal med. Problemet var bare at hver gang jeg blev smidt af blev næsten alle andre også smidt af, og man skulle derefter ente i kø på at 1000-1500 skulle logge ind igen. Når man så endelig fik lov at logge ind var matchen færdig!!! sur røv!
Sidste gang blev der lavet en sag på et specifikt tilfælde. Jeg fik et sagsnummer så jeg kunne følge sagen via et link de sendte på mail. Dette link virkede dog ikke og har aldrig hørt fra dem siden. Har siden givet op gider ikke bruge mere tid på at kontakte deres support, da jeg tror jeg sammenlagt har brugt 2 hele dage på at vente i kø samt skrive mails med eksempler.
Jeg har måtte erfare at der er en risiko ved at spille på Bossen, og den risiko må man så tage hvis man ønsker at spille ved dem-
Så for at svare på dit spørgsmål, NEJ jeg tror ikke du skal regne med at få en skilling igen
@HOudinini
Tak for svaret. Så ved jeg det. Lige om man gider løbe den risiko :S
Du skal kontakte supporten og forklare dem hvad der er sket. Jeg har oplevet det et par gange og har alle gange fået mine penge tilbage.
Bossens software stinker og har man det mindste datatab på sin internetforbindelse kan Bossen slet ikke finde ud af det - selv om andre klienter sjovt nok kan - men jeg har ikke opfattelsen af at de snyder eller forsøger på det ved disconnects.