Petting 23.05

#1| 0

Stadigvæk sjovt...

Skovbakken-FC Fyn: Betfair giver 1,42 på sejr til FC Fyn hvilket jeg synes er mere end godkendt. Kunne godt tænke mig at se hvad en handicap-sejr kaster af sig. DS har FC Fyn til 1,33 og handicap-sejren til 1,75. Synes dog den skal en lille smule højere op før jeg synes den er værd at spille. 1,85-1,90 så synes jeg den er god.
Hvis vi lige skal komme med lidt baggrund for spillet:
Skovbakken har tabt de seneste fem kampe. Tre af disse med tre mål, to af dem med én. I weekenden blev det til 4-1 ude mod rækkens nr. 2, Næsby. Næsby laver to mål i overtiden.
FC Fyn har 12/12 på udebane, og en målscore på +28. Ud af de seneste seks kampe er fem vundet med 2+.

Jeg har også gået og tænkt på et X i pausen i FCN-ACH. Begge hold skal vinde, og tror taktikken vil være ikke at satse i første halvleg, og så se tingene an i pausen hvor man så nok vil skrue lidt op for tempoet. 2,30 på DS, så den kan vel findes til 2,50-ish.

Svendbord-Næsby: Næsby vinder til 1,77 hos Scandic, 1,75 hos DS. Ingen dybere analyse. Tror ikke Næsby snubler her, og synes egentlig den er okay betalt.

Derudover en kupon med følgende:
HIK
Hvidovre
Søllerød-Vedbæk
FC Fyn
Den lander nok omkring 3,5-3,8.
HIK, Hvidovre, Fyn: Tre tophold som jeg ikke ser smide point idag. Søllerød-Vedbæk møder Glostrup-Albertslund. BGA er rykket ned med fem point for 24 kampe. Søllerød-Vedbæk hænger med røven i vandskorpen og SKAL bruge en sejr idag for at få en sæson mere i 2. div.

Det var mine bud på dagens kampe. Tør ikke rigtig røre Superligaen (udover FCN-ACH).
Er der andre der har kigget i kuglen?
Kom gerne med kommentarer og gerne kritiske omkring mit FCN-ACH spil.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar