Hej PN,
Jeg smed min lille peugeot 106 ind i bil-vaskemaskinen, men kom i problemer med antennen(doh) .. hvordan løser jeg problemet? jeg prøvede at vrikke lidt i antennen men det ser ikke ud til at den kan skrues af med hånden.. Jeg er lost med alt vedr biler og den er ved at blive meget beskidt nu ;D
Peugeot 106 bilvask - fjerne antenne?
Jeg ka heller ikke få min antenne af på min peugeot 206- har opgivet. så sætter 2 stykker tabe på og klister den til taget- Det har virket fjong.
skrues den ikke bare af som de fleste andre antenner ?
spørg på tanken om de vil hjælpe, eller kig i den der forvirrings-manual der fulgte med :D
Man kan sætte verdens stærkeste mand til at vride- lortet rykker sig ik
Ved 206'eren er den ihvertfald skruet på, så kan tages af med en rørtang eller lignende.
Ved ikke om det samme er gældende med 106'eren
@Thooomaaass
lol ja gaffatape var plan b ;) at vaske den med hånd er udelukket :o)
Kør den i vaskehallen med antennen strittende... På min lupo har det virket upåklageligt. Antennet bliver bare revet lidt frem og tilbage.
Man skal bare huske at indstlle kanalerne bagefter
så er bilen blevet ren .. dog holdt det latterligt tynde gennemsigtige klisterbånd ikke, og nødstop knappen blev brugt i sidste øjeblik :O)
Hvis noget sidder urokkelig fast så opløs det med cola - ja cola og det er ikke en joke. Det tager et par døgn før colaen er trængt igennem - men brug en sprøjte eller pipette så du ikke skader lakken.
Det er en 106'er - Antennen er det håndtag du holder i når du dypper den i vaskespanden.