Scenariet er så fremdeles. Hero er i top 6 af de sidste 24 spillere, der stadig hakker kort i denne 5$ tour.
Blinds er 700/1400 +200(fri fra hukommelse)
Helten har roughly 50k og sidder på knappen, sb og bb har 10bb
Villain er en prægtig ged, der har most før for 15-19bb og han gør det igen i HJ for 19bb aka 26600 stakater.
Helten vågner op har DOBBELTØKSEN, som for de uindviede er 77.
Mine tanker er at han jammer alt der minder om 50% af en nogenlunde pæn omaha handske, ala: 22+, 89s+, KJo+ og en bunke suitede esser.
Summa summarum; Han jammer bredt, vi er priviligerede med en smuk handske som oftest er et flip, som næsten aldrig vil være bagud(Det ville være en mageløs svinestreg at jamme et af de lækre pocketpar 20bb dyb i sidste hånd) og engang imellem tager vi enda føringen.
Vi vil langt hellere videre med små 80k end 50k (20 bb mere) og der er 0% chance for at vi ikke går videre. Alt i helten meget spinkle tour bog peger på call, men er jeg helt væk?
Phase 1: wcoop 300k - Sidste hånd
Dit spørgsmål er vel reelt til om den range du giver ham, er korrekt?
Min umiddelbare tanke er at det lyder lige frisk nok det du skriver, men det ved du nok bedst..
Han kan i hvert fald jam CO super bredt her, og hvis han har gjort det flere orbits i træk vidner det om at han forstår det :)
Så ja lyder meget rigtigt med den range tænker jeg. hvordan han så mixer hans range op med induce og jams er jo så forskelligt fra person til person.
Men tænker at 77 er ganske fint inde imod hans range.
Hvis du har read på V som frisk spiller, der kan hakke lidt af hvert – vel at mærke også deep i en WCOOP – så er den virkelig svær, vil jeg starte med at sige, men jeg synes, 19bb med 77 er for meget openjam så dybt i en WCOOP. Men du skal nok kun have et enkelt par bedre og max to, før jeg er med på den. <14bb ish er openjam fint, synes jeg – i spottet åbner jeg nok bare og folder af hvis han hak og venter på et bedre spot. Måske for tørt og mig, der bare har Vegas, Mirage and the fucking WCOOP title i tankerne
edit: glem ovenstående, jeg har fuldstændig fejllæst hånden efter en 10 timers session
veligod skrev:Hvis du har read på V som frisk spiller, der kan hakke lidt af hvert – vel at mærke også deep i en WCOOP – så er den virkelig svær, vil jeg starte med at sige, men jeg synes, 19bb med 77 er for meget openjam så dybt i en WCOOP. Men du skal nok kun have et enkelt par bedre og max to, før jeg er med på den. <14bb ish er openjam fint, synes jeg – i spottet åbner jeg nok bare og folder af hvis han hak og venter på et bedre spot. Måske for tørt og mig, der bare har Vegas, Mirage and the fucking WCOOP title i tankerne
CO jammer 19 bbs, du sidder på BTN med 77. SB og BB har 10 bbs.
Det er en WCOOP Phase, = jo flere chips du kan få videre til dag 2, er rigtig fint. ergo skal man spille meget aggro/løst i de her spot som CO/BTN. især når SB/BB kun har 10 bbs.
Har prøvet at finde noget ala det her spot i GTOWizard, det er selvfølgelig anderledes da phase er noget helt andet end en normal turnering, men blot for at vise hvordan ranges kan blive sat op for CO.
https://gyazo.com/040c8bb679c463ea30fa409d198cceba
Tror endda snildt vi kan add nogen af de her hænder til pure shove, baseret på hvordan han har spillet 3 orbits i træk, så er han måske ikke typen der raise/inducer med f.eks KQs som han skal med 100% frekvens her. eller kan være han jammer KTo 100% fremfor 20-30% etc etc.
Luckb0x skrev:
Tror endda snildt vi kan add nogen af de her hænder til pure shove, baseret på hvordan han har spillet 3 orbits i træk, så er han måske ikke typen der raise/inducer med f.eks KQs som han skal med 100% frekvens her. eller kan være han jammer KTo 100% fremfor 20-30% etc etc.
Mageløst og magisk at blive luckbox approved (no lie!)!
Vi betalte, men tror vi måske muligvis vi havde overvejet at finde foldet, hvis vi havde haft mindre stack end ham, da vi jo gerne vil spille finaler!
Han viste A8o og uheldigt for ham, så flippede vi som guder og vandt. YAY