Pacific 400, 6m.
Til eventuelt nye seere kan jeg oplyse, at vi begge spiller en fornuftig LAG og har en forholdsvis bred range for pf-raises og -reraises.
Jeg åbner med to kort i SB til 14, Goofy siger 46.
$421 eff. stacks.
Hvad skal jeg have for at calle her (jeg er i dette tilfælde ikke interesseret i at 4-bette)?
Floppet 987, twotone. Potten er på 88.
Goofy har TT.
Jeg checker, han siger 65, jeg gør det til 210 med 165 tilbage.
Goofy?
Phearlezz vs. Goofy på 987tt
Mod dig, easy push!
Desværre for dig, så ved goofy, at du ved, at en del af dine mest likely hænder til at kalde reraises med, er SC'ere. Og det image prøver du nu at vise goofy, men han har dig luret!
Hvis i bare kan lide at tyre den en anelse imod hinanden, så caller jeg. Men det er også dumt at sætte sig til højre for en spiller, der ved så meget ;-)
Ps. Kender jo dig bedst, så skal lige fedte mig ind, lol!
"Hvad skal jeg have for at calle her (jeg er i dette tilfælde ikke interesseret i at 4-bette)?"
any two, cr any flop
"Goofy har TT.
Jeg checker, han siger 65, jeg gør det til 210 med 165 tilbage.
Goofy?"
Push fordi villain kan have any two
"Hvad skal jeg have for at calle her (jeg er i dette tilfælde ikke interesseret i at 4-bette)?"
Uenig med Yskhyr. J2off er for vanskelig og med for lille potentiale til at spille mod en fornuftig LAG OOP. Generelt mucker jeg alle non-TP hænder, mindre pockets og al rallet (like K2off etc).
Goofy skubber selvf sin TT mod forventningen enten at have 10 outs hvis han er bagud, og er foran mod alle draws.
- AB
Jeg så meget gerne lidt mere diskussion af hånden her, men da resultatet ikke er så spændende igen, kan jeg afsløre, at jeg floppede straight med 65s.
Jeg har fået lidt på puklen for preflopcallet - er det
1) spew?
2) marginalt?
3) standard?
@AB
Betaler du også pre med J8s og AQo?
Hvad siger I i øvrigt til størrelsen på Goofys cbet?