FOLDANDWIN virker til at være en ganske fornuftig spiller så vidt jeg kan se er han dansker men ved ikke om han læser herinde? Jeg har ham på 2 andre borde også.
ham der er semishort er ukendt.
Hvordan ser linie ud?
***** Hand History for Game 8091895286 *****
$100 USD PL Omaha - Sunday, May 24, 06:19:05 EDT 2009
Table Table 137424 (Ingen AB) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 5
Seat 6: Ali_Hussein ( $50 USD )
Seat 1: FOLDANDWIN ( $236 USD )
Seat 3: Ikmaal ( $80.59 USD )
Seat 4: Jgram66 ( $177.74 USD )
Seat 5: putzelchen09 ( $62.70 USD )
Jgram66 posts small blind [$0.50 USD].
putzelchen09 posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Jgram66 [ A♥ 2♣ 2♠ 3♥ ]
FOLDANDWIN raises [$3.50 USD]
Ikmaal calls [$3.50 USD]
Jgram66 calls [$3 USD]
putzelchen09 calls [$2.50 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♠, 5♠, 2♦ ]
Jgram66 checks
putzelchen09 checks
FOLDANDWIN bets [$11 USD]
Ikmaal folds
Jgram66 calls [$11 USD]
putzelchen09 calls [$11 USD]
** Dealing Turn ** [ K♣ ]
Jgram66 bets [$20.50 USD]
putzelchen09 is all-In [$48.20 USD]
FOLDANDWIN will be using his time bank for this hand.
FOLDANDWIN raises [$210.10 USD]
Jgram66 folds
PLO 100 bundset drawheavy halv dybe
Hvad saetter du selv FOLDANDWIN paa her?
Han ligner noget nut flush draw med top pair, top two pair, whatever, som ikke vil have dig med i haanden.
Jeg bryder mig ikke om c/c flop, men du har et nogenlunde skjult set som jeg tror du kunne check/raise turn for value med.
Kan virkeligt ikke lide den linie. Ihvertfald ikke sålænge vi ikke er ude og fiske efter et allinraise.
Synes linien enten skal være helt passivt check/call.
Eller check/raise på flop og så tage den derfra. umiddelbart et fold hvis vi bliver most af FOLDANDWIN.
Jeg checkcaller flop netop for at kunne C/F grimme turnkort, da jeg ikke lige var i humør tll at tage et stort flip.
Nu er turn forholdsvis blank og jeg leader ud, hvilket jeg mener viser styrke, short er jeg ret sikkert foran. Jeg tror sjældent FOLD kommer over toppen for at isolere med et blankt draw. Derfor har han enten set, eller kombi draw, og det er nok lige fordelt hvor meget han har de forskellige hænder. 50% set 50% kombidraw.
Du er langt foran et kombi draw. Du er crushed af et set.
Jeg kan ikke se 50% sets i hans range her.
Jeg har tidligere spillet meget mod FOLDANDWIN og ingen tvivl om, at han er en super dygtig spiller, og efter min mening den bedste spiller på Party på det niveau, da jeg spillede PLO der. Ved dog ikke om han poster herinde, men kunne da være interessant at høre fra ham også?
Når det så er sagt, så er han altså noget af en ballademager, og spiller super aggressivt, og kan sagtens komme over toppen her med et combidraw hvis han føler han kan skyde dig af en stærk hånd som her.
Mod ham havde jeg ikke foldet her, da du ofte er ret godt inde. Bagsiden af medaljen er dog, at du trækker til en out når du er skidt inde.
I øvrigt synes jeg egentlig linjen er ok, da vi får shortstacken med, hvis det er for at komme ind på en blank turn som her. Ellers C/R flop men så får vi sjældent shortien med.
Denne type hånd (hvor der ikke er flush draw efter floppet) er den direkte vej til underskud. Den kan ikke muckes for hurtigt!!!
Nogle gange skal den da nok holde hjem, MEN som 'dowgern' er inde på, så er man bare rigtig skidt inde mod over par, og dem har villian forbavsende tit.
@kandar
say what?
du er klar over vi har ramt et set ikke?
Repop floppet og du ved om du er skidt inde eller ej.
Som spillet smider jeg sku skillingerne ind her hver gang, synes ikke FOLDANDWIN repper et set her, nærmere en Multidraw som vi er et godt stykke foran efter turn.
Skulle han sidde med det Overset, så drawer vi altså ikke til en 1-outer men en 5-outer da vi egentlig os kan bruge en 4´er til low str8.
men men men Reraise flop og den er meget lettere at spille =)
ok - dårligt formuleret. Jeg mente at villian ofte sidder med kkxx eller en stige ala 55 6 7 eller 6 77 8 evt med noget ss dd.
hvis han har overset i 40% af range, så ser det vel ikke så godt ud.
det er bare så tit at man bliver outdrawn med en bund hånd.....
Jeg kan se der er bred enighed om at skubbe pengene til midten eller raise floppet. Jeg tog den svage linie og foldede. FOLD tog potten med et set i 7er.
Jeg havde suget på river som var den sidste 2er :)