Game #6331452974: Omaha PL ($0.50/$1) - 2007/11/18 - 13:42:19 (UK)
Table "Bogdanovic" Seat 4 is the button.
Seat 1: HERO ($84 in chips)
Seat 2: Smokey14 ($49.20 in chips)
Seat 3: Gabriel1 ($98.50 in chips)
Seat 4: Tere24096 ($118.25 in chips)
HERO: posts small blind $0.50
Smokey14: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [A♣ 6♦ 6♥ 2♣
Gabriel1: folds
Tere24096: raises to $2
HERO: calls $1.50
Smokey14: folds
----- FLOP ----- [3♣ 3♥ 6♣]
HERO: checks
Tere24096: checks
----- TURN ----- [3♣ 3♥ 6♣ ][Q♠ ]
HERO: bets $5
Tere24096: calls $5
----- RIVER ----- [3♣ 3♥ 6♣ Q♠ ][8♥ ]
HERO: bets $15
Tere24096: raises to $60
HERO ?
Kommentarer til alle streets modtages gerne - inklusiv 'ryk ned i limit' - jeg er ved at lære Omaha men kan dog se at der er en del større donks end mig på dette level (og PLO200 for den sags skyld)...
Jeg mangler dog stadig lidt forståelse for hvor stærke hænder man skal have i shorthanded spil for at kalde/folde store bets.
PLO 100 fuldt hus på flop
Fint spillet. Call river. Du får næppe mere spændende kommentarer uden reads, historik, dynamik etc.
vil du c/r floppet? eller c/c?
Betal river.. han lugter dog lidt af QQ, men folder ikke uden et bedre read..
Pot flop. Pot turn. Som spillet fold river. Der er ingen på dette niveau som spiller river på den måde uden at have dig slået.
Dennis, Pumpstick og Krigeren:
Det lyder som om i advokerer at åbenpotte floppet i en hu pot? Jeg vil KLART hellere CR, som jeg går ud fra at Heros plan.
Det eneste forklaring jeg kan komme i tanke om skulle være at den gennemsnitlige 0.5/1 Villian er tilpas passiv til at han aldrig c-better uden en 3er i pos her.
@ Kipster jeg har ikke sagt nået om at potte floppet..
Jeg mener også c/r er det bedste play..
Det er selvfølgelig begrænset hvad Villian kan have, når Hero også sidder med A♣ 2♣, mener dog klart at der er mest value i at bette direkte. Hvis Hero ikke c/r'er særlig ofte, så stinker det rigtigt meget af stærk handske her. C/r i lille pot er generelt nasty.
@ Pumpstick..
Hvad er din linie hvis du vil bluff floppet?
@Dennis2410
Altså det kommer jo an på rigtigt mange ting, men det er som oftest at bette pot direkte ind i ham, men c/r er også en mulighed.
Fold preflop.
Din hånd er helt til rotterne
Du har ingen mulighed for at ramme en ordentlig str8 eller flush.
Det eneste du trækker til er nærmest "bundset"
@alle
Jeg har ikke meget read på den konkrete villain her, andet end at mine modstandere ikke virker monsterskrappe, og generelt lidt passive. Jeg har spillet ret aggressivt hidtil (ca. 15 hænder), uden at komme ud i de store dueller. Jeg checker floppet da jeg ikke kan se at mine modstandere kan have mange outs, og jeg regner med at han vil cont bette.
@Krigeren
Kan villain ikke sidde med et lavere fuldt hus han ville spille på den måde?
@Kongsgaard
Jeg har trods alt A2 i klør - og hans raise er minimalt. Men OK - jeg bør nok ikke spille sådan en hånd fra SB.
Hånden i sig selv er vel rimelig standard, det er bestemt et loose call preflop.
alternativ linje er at bette weak på floppet, for enten at bygge potten eller induce et bluff...
Men det er jo nok mest hvis villain er passiv.
OK. Tror din farvekode ved klør to var fucket op da jeg indlæste siden, men jeg mener stadig fold. Du er som du selv nævner ude af position
Callet Preflop er fint.. par og nøddefløde std imo..
OK, tak for de gode svar. Der er vel næppe nogen der bliver overraskede over at villain viste QQxx op og vandt puljen.