Hey PN
Spillet er 5max på ongame
Villain har spillet 40/25, 3b 6%, fold to cbet 36 (ud af 11 gange), cr flop 1 ud af 10 gange over 70 hænder
pf og flop er std, men hvad er planen på turn?
PLO 0,5/1$, effektive stack 117$
A♥ 7♥ K♣ 2♣
UTG fold
Hero raiser til 4$
BTN fold
SB Villain call
BB fold
FLOP (Pot 9$)
2♦ 5♥ J♣
Villain checks, Hero cb 6$, Villain call
TURN (Pot 21$)
2♦ 5♥ J♣ 2♥
Villain checks, Hero bets 14$, Villain raiser til 30$, Hero?
Fold, call, skub?
Hvis jeg skubber for villain odds 33% på et call
Caller jeg bliver potten på 81$, med 76$ bag
PLO 100, trips bliver cr på turn
Tror sq jeg smider biksen ind her. Eneste vi ikke gider se er JJ/55, som vi obv er døde mod.
btw dejligt at se en hånd analyse med potsize, farvekoder og det hele.
Jeg ville call og se en river.
Hvis du smider dem ind får du kun action af hænder der har dig slået (og evt. den sidste toer), mens du folder hans bluffs, svage draws etc ud.
Ingen grund til at reste. Klart din værste option. Klassisk WA/WB spot mod alt andet end 2*** med 9 live outs - hvilket han stort set aldrig har
Jeg flatter og beslutter mig på river, men kalder som udgangspunkt ned
Tak for svar :)
Tror han har meget få 25 og J2 i hans range når han flatter fra SB. Stærke draws som 2345, 3467 osv må man næsten gå ud fra han cr på så tørt et flop. Ser faktisk ikke rigtig nogen J2 i hans range, det skulle vel kun være en JT92ds agtig handske?
55 og JJ ser jeg mere sandsynligt han skulle have flattet pf, hænder som 5567, JJT9 osv som spiller fint multiway hvis BB skulle kalde.
Er hans range ikke vægtet mest mod overhus eller rent bluff? Har bare så svært ved at se hvilke hænder han laver om til bluff på turn, som han kalder flop med?
Argh, det er bare så weak at folde right?
Jeg er helt klart også på et flat her og se hvad der sker på river. Og der er det ikke abre "Hvis han rester folder jeg" eller "Hvis han checker VBer jeg". Der er det historie, timingtells, gutfeeling osv osv:)