PLO 200 euro, 6 handed Ipoker.
En reg sidder og venter, og jeg joiner. Har set hans nick nogle gange men har ikke spillet ham så meget og har intet på ham.
Vi får byttet blinds et par gange inden denne hånd.
Handske: Q♣T♥9♦8♣
Pre: Ham limp, mig pot, ham call.
J♠ 7♣ 2♥. Pot 12
Mig 9, ham call.
Turn 3♥ - pot 30
Mig 22.5, ham 97,5, mig call.
River A♠
Mig all in for 90.90....
Spew, standard eller hvad?
PLO 200 euro HU (6 mands bord)
Vil antage at shove i det spot er lidt spew.
Aktuelt kan jeg ikke se hvad han raiser dig med på turn, som ikke caller for rest på river.
Dog er det så over mit limit, men som spillet c/f'er jeg på river.
Jeg kan godt følge ideen, men jeg vil gerne lige introducere en overordnet statement: Hvis han folder den der - så skulle vi have foldet turn, ikke?
Bortset fra det, så tjaaah, jeg er som regel ikke glad for at bluffe draws, der ikke er ligefrem oplagte, at hero har. Der er ikke vildt mange preflop kombinationer af 54, og ekstremt mange andre missede draws, der er væsentligt mere oplagt.
Uden historik mod en standard reg omkring de niveauer har jeg svært ved at se andet end at dit move er +ev til prisen. Han har for mange two pairs der folder ofte nok og semibluffs der ikke nåede frem, til at du kan undlade at bluffe, og du repper minimum aces up ret godt imo. På de niveauer er den slags bluffs sjældne nok til at en standard reg vil folde J7/J3 som må være tæt på 50% af hans range. Men nu er du jo en aggro fætter, og du siger I har spillet lidt før, så han kan sagtens have noter på dig som gør selv dårlige two pairs til et call. Jeg husker en kort session jeg spillede med dig for ca et år siden hvor stacksene fløj til midten ekstremt light, og hvis han ved du leder efter kreative spots, kan det tænkes at han vil være helt selv med dårlige two pairs. In a vacuum synes jeg dit turn call er mere diskutabelt end dit river play. Du kan imo ikke bluffe en backdoor flush med samme troværdighed som spar es, så du har kun dine egentlige outs plus de tre esser, og så er der reverse implied inde over også da han oftere vil have flush drawet end dig sådan som hånden er spillet.
smider turn. Vi er worst case drawing til 6 outs og kan ikke se hvad han ska smide på river for €80ish...
Som spillet folder jeg river, men det ville jeg også gøre på turn.