villain 1 og villain 2 har kun siddet ved bordet i max 15 min, så har ingen reads på dem.
PokerStars Spil #20093845884: Omaha Pot Limit ($1/$2) - 2008/09/02 - 14:11:05 (ET)
Bord 'Corvus III' 6-max Knappen er på plads #3
Plads 1: OIST_ru ($142 i chips)
Plads 2: actionswift ($88.60 i chips)
Plads 3: Nelsson2006 ($127.35 i chips)
Plads 4: Villain 1 ($324.40 i chips)
Plads 5: Villain 2 ($103.60 i chips)
Plads 6: HERO($322.15 i chips)
sadam83: poster small blind $1
VALTHER11: poster big blind $2
*** KORT ***
Givet til ploven13 [Ts 6h As 9c]
HERO: kalder $2
OIST_ru: folder
actionswift: kalder $2
Nelsson2006: folder
Villain 1: kalder $1
Villain 2: checker
*** FLOP *** [8c Js 5d]
Villain 1: better $7.60
Villain 2: kalder $7.60
HERO: kalder $7.60
actionswift: folder
*** TURN *** [8c Js 5d] [4d]
Villain 1: better $12
Villain 2: kalder $12
Hero: kalder $12 smider vi her?
*** RIVER *** [8c Js 5d 4d] [9s]
Villain 1: better $22
Villain 2: kalder $22
HERO: raiser $78 til $100 ? like, don't like?
PLO 200 riverbluff
"Åh, så godt det er."
- Otto Brandenburg
Villain 2 kalder ca. aldrig og så er spørgsmålet bare om villain 1 kan smide sine 2 par / set. Der er sgu nok ikke nogen af dem der har straight, de har begge vist svaghed og dit play er ganske troværdigt i det her tilfælde :>
Ja farvekoder tak... især når det er PLO er det ik til at overskue uden.
"spørgsmålet bare om villain 1 kan smide sine 2 par / set. Der er sgu nok ikke nogen af dem der har straight, de har begge vist svaghed og dit play er ganske troværdigt i det her tilfælde :>"
LOL?
Ja fordi villan 1 skyder da 2par/set på river...
Fint spillet, man kan evt raise turn allerede
som AlexKP mht. turn, vil gerne høre HERO hvorfor han raiser river fremfor turn?
EDIT: stavefejl
min begrundelse for ikke allerede at raise turn, var at Villain 2 virkede som lidt af en callingstation ud fra de få hænder jeg havde spillet med ham so far, og var derfor bange for at han med sin "shortstack" ville calle et evt. reraise og så føle sig for potcomitted på river. men set i bakspejlet kan det da godt være det er bedre at repoppe allerede på turn, hva synes i andre?
tak for den feedback jeg allerede har fået...
Meh jeg er uenig i turn raise. Ja klart de ser ikke ud til de har noget nogen af dem men der er så mange draws de vil kalde med at vi også skal fyre river. Villain2 har derudover kun en 80 stykker tilbage så han vil ofte kalde med hans to par + fd eller to par + straight draw. Selv hvis han folder skal vi skyde river når villain 1 kalder hans wrap eller kombi hånd.
River er sprøjteri i min verden fordi villain 1 valuebetter en god hånd her og villain 2 også kalder med 60 bag sig ganske ofte.
Jeg potter for øvrigt PF og drysser nok floppet