PLO 400 induce bets / fos linie

#1| 0

UTG er donk. Button virker ok, men vi har ikke haft de store kampe endnu.

Seat 1: BB ($155)
Seat 2: UTG ($266.40)
Seat 3: UTG+1 ($577.04)
Seat 4: CO ($463.20)
Seat 5: Button ($380)
Seat 6: SB ($617.70)

Hero UTG+1
JJ47
CALL UTG, $4
RAISE UTG+1, to $18
FOLD CO
CALL Button, $18
FOLD SB
FOLD BB
CALL UTG, $14

Flop: (Pot: $60)
249
CHECK UTG
CHECK UTG+1
CHECK Button

Turn: (Pot: $60)
2494
CHECK UTG
CHECK UTG+1
BET Button, $28
FOLD UTG
RAISE UTG+1, to $92
CALL Button, $64
River: (Pot: $244)
2494k
BET UTG+1, $88
RAISE Button, to $270
CALL UTG+1, $182

28-08-2010 11:37 #2| 0

Way offf mand....

læste HH'en forkert

28-08-2010 12:49 #3| 0
OP

Hmm jeg tror du har laest HH'em forkert. Jeg 3better ikke, men isolerer bare et limp
Og jeg c/folder selvfoelgelig ikke turn med trips - igen maa du ha laest HH forkert?

28-08-2010 13:03 #4| 0

hvis du ændre dit navn til hero hjælper det nok på at folk har lettere ved ikke at misforstå det :)

28-08-2010 13:08 #5| 0

Går ud fra det bare er generelt du vil have comments.

Jeg kalder bare turn, kan ikke helt se at der er særlig mange dårligere hænder som gider at kalde, og dem som vi så har slået har nok som minimum 8 outs.

Efter den aktuelle turn action så må det være en snapfold på river.

28-08-2010 14:57 #6| 0

CBet flop. Not even close.

Jeg stikker ud på turn, hvis BTN ikke stabber floppet stabber han nok heller ikke turn. Altså hvis han har luft og vil stabbe turn, hvad er det han repper? Jeg checker ikke turn med mindre jeg har et godt read på BTN om at han er retarderet nok til at stabbe turn med det luft han checker flop med.

Som spillet c/c jeg nok bare turn.

Som spillet og med den måde hånden har udfoldet sig på kan jeg aldrig folde river. BTN repper uber tyndt.

29-08-2010 01:51 #7| 0
OP

MichaelS:
hvorfor er det et snapfold paa river. Hvad er det lige han skulle have, som slaar os? vi slaar stort set alle 4x udover A4xx og man maa vel gaa ud fra, at han better sets paa floppet?
turn CR er obv for at ligne lort - jeg repper ingenting og riverbettet er for at ligne et billigt bluff

29-08-2010 03:45 #8| 0

Du mener ikke vi er slået af Q4xx? Også kommer der jo 24xx som han godt kan tage den der linje med, ligeledes KKxx og K4xx

Jeg synes bare det virker usandsynligt at villain bluffer dette forholdsvis tørre board særlig tit. Jeg giver HK ret i BTN repper rimelig tyndt, men den linje han tager er virkelig stærk synes jeg.

Men kan godt gå med til det bliver en slowfold så.

29-08-2010 04:54 #9| 0

Lidt afhængigt af utg, synes jeg flop ch er fint.. Turn er somewhat weird, men jeg tror bet > cc > cr. River.. Endnu mere mystisk ;-). Jeg tror du undervurderer hvor nutted han er på turn, og hvor sjældent han vil gå igang med at bluffe sine airballs.. Check decide er bedre, og jeg hælder til cf.

29-08-2010 06:54 #10| 0

8 svar uden et "fold preflop"?
Surprising.

29-08-2010 11:56 #11| 0

fold PF

30-08-2010 03:13 #12| 0

Arh yea, jeg er også på fold PF vognen.

HK: Hvorfor er floppet så clear-cut et bet?

30-08-2010 04:51 #13| 0

@Asger,

Hvor meget equity har vi at realisere paa flop ift hvor tit vi tager potten ned paa et dry board med et cbet?

30-08-2010 11:56 #14| 0

AB

Flere ting er vigtige her:

- Først og fremmest hero's hånd. Hvis hero checker kan vi imo ikke c/c. Men det er ikke fordi vi har misset floppet fuldstændig, en 4, en 7, en J og bagdørsfarve er fine kort for os. Så eftersom jeg ikke mener vi kan c/c må det her helt klart være en kandidat til at cbette for at realisere den equity vi dog har.

- En anden ting ved Hero's hånd: Den er bedst en pæn portion af tiden men der er rigtig mange turn kort som er ret scary for vores hånd. Specielt enhver A, K og Q. Men en 3 og 5 er heller ikke fantastisk.

Så bare ved at kigge på vores hånd mener jeg vi har fin equity men hånden er på den anden side ret marginal (vulnerable, Pokerheh har lært mig et godt dansk ord men jeg kan ikke huske det). Vi kan få folk til at folde fin equity og vi kan ikke rigtig c/c.

Flere ting at overveje imo:

- BTN flatter et iso PF. Hans range er ikke super stram men heller ikke super bred. Selvfølgelig lidt afhængig af type han er. Men hans range rammer sq ikke det her flop. Han har sjældent sets og to par og han har ikke mange wraps i sine range. Derudover bliver han squeezet ved et cbet hvilket strammer den range han kan fortsætte med endnu mere op. Så vi har imo masser af fe mod BTN hvilket er super vigtigt for os pga følgende punkt:

- Vi kan få potten HU og spille turn/river i position mod kæmpe fisken med den brede range. Hvis ikke vi tager potten ned med et cbet er det mest sandynlige scenarie at vi spiller turn/river i position mod donken. Vi kan bette stort set alle turns og vi kan så checke river ned eller vbette hvis vi rammer (nogen gange barrele igennem som et bluff på specifikke kort). Vores hånd er som sagt ikke super, men vi har noget equity, specielt mod en bred c/c range som donken må formodes at have. Så hvis ikke vi tager potten ned på flop eller turn har vi stadig pæne chancer for at vinde et showdown.

Sidst men ikke mindst:

- Vi tager vel potten ned en 30% af gangene eller så hvis jeg skulle gætte. Og mellem at tage potten ned nu eller komme i en ok situation HU mod fisken, eller at spike en J eller en 4'er 3vejs eller bare oop mod reg'en så skal et cbet nok vise en fin profit frem.

Hvis floppet var T75 ville jeg snap c/f. Men 942 er imo rigtig ok flop for os

30-08-2010 13:16 #15| 0

Pre: spew
Flop: ok/meh
Turn: ok/meh
River: meh

Uden dynamik og timing tells, synes jeg induce-bet i billetten er at stramme den; jeg hader det ikke og kan godt se tanken bag, men den er sgu godt nok fancy, når vi har J på siden.

Hvis tanken bag linien i hele hånden er, at mind-fucke med knappen (og andre observante ved bordet), synes jeg faktisk, at det er ok... vi skal bare være sikre på, at vi kan bruge det på bordet senere!

30-08-2010 13:29 #16| 0

Må man få lov til at give en thumps up til HK for hans altid skarpe og brugbare analyser!!?

31-08-2010 14:28 #17| 0

Loverakeback+1
Og preflop er bare skidt IMO raise Early pos for at setmine Js er lidt out there og eller er der ikke megt Nuts i den handske.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar