Part 2:
Unkown igen, men altså ikke en reg. Multitabler og kan ikke umiddelbart kende hans nick.
Han åbner til 12 fra CO med en 1159$ stack.
Jeg flatter knappen (1k stack) med Q♥Q♦9♦7♥
Vil tro jeg repopper langt oftest her, hvad foretrækker PN?
Flop KQ4r, pot 30
Ham 22, mig 84, ham call.
Turn 3, stadig helt rainbow. Pot 198 - effektive stacks 973...
Ham check, mig 144, ham 627, mig ship it in...
Std, right?
PLO 400 part 2
Jo, jeg tror han har KK, men han kan osse sidde med AJT, samt KQ. Saa igen, std ship fra mig.
Stadig party? Husk på at VIP'ere kan skifte nick hver måned. Mange benytter sig af den option, specielt hvis de har dårlige resultater på PTR ;)
PF: Med 250bb stacks 3better jeg 100% IP og flatter et eventuelt 4bet.
Helt ærlig så har villain KK helt sygt tit med den action og på det bord. Jeg skal ikke sidde her og sige jeg kan komme væk, men jeg smager sq lidt blod i munden når jeg ser det turn c/r. Eneste hænder vi slår er KQ, som der er få af qua vores QQ, og sådan noget som AA52, AJT5, AJT2 (edit: Og dobbelt par med 44 samt 6544ds etc).
Lyder helt sygt at sige, men mod nogen regs kommer jeg væk. Mod en unknown på de her stakes kan jeg dog nok ikke folde.
Må hellere forklare mig bedre. Han multitabler ikke (mig der gør det)...
Mod de fleste regs på party ville jeg ikke blinke et øjeblik men havde det en ret klam følelse på turn mod en gut der sender sin stack ind på denne måde, spillende det ene bord...
Hvis han er random 1 tabler er det imo ikke så slemt som hvis han er nut peddling weak reg. Du ser 44, KQ, K4, K3, AA + redraw ofte nok.
Med undtagelse af passive fisk vil de fleste donks overspille hænder som regs ikke vil have i deres range
Men en fisk der overspiller KQ gør det bare sjældent på denne måde imho... Så repotter han bare flop, eller vælger den passive call ned linie... Denne semifunky linie er sgu altid settet imo, men ja, mon ikke han har 44 ofte nok...
Er dog en donk til at folde sets, tror ikke jeg kan huske jeg har foldet sets på plain boards, hvilket jo nok er et leak :)
Preflop: Mangler info fra de andre spillere. Men ellers 85 % 3-better.
Turn: Folder 5% ved hårde reads, dvs slipper den meget sjældent med de sizes
Igen helt readless? Altså skipperen sidder lige med ~300 BB's og vi ved intet?
De dage, hvor jeg spiller mit A+ game tank-folder jeg; han har den sgu bare hver gang her, med mindre han er rendyrket psykopat, men ærlig talt kan jeg ikke huske sidst jeg spillede mit A+ game... :-(