PLO 400 part 6

#1| 0

1k stack, AKJ4 utg.

BB (753) repopper, betalt.

Q95 - pot 82

Ham 52, betalt. Std?

Turn: K - pot 186

Ham check, mig bet or check? Effektive stacks er 665

Nå, jeg better 2/3 pot, han betaler.

River 2 - pot 460

Ham check, jeg bluffer den.... Skidt?

20-01-2011 15:37 #2| 0

Jeg haelder til at potte floppet. Hvis han ikke kommer igen skyder jef igen paa turn.

Som spillet.

Bluffet er egentlig fint nok. Du repper stritten, og han smider nok tilpas ofte.

20-01-2011 16:27 #3| 0

Ingen reads?

Så dybt 4better jeg PF med mindre BB er en tight 3better eller god nok til at fatte at min UTG range er tight så han skal ikke 3bette AQT4ss.

Du repper tyndt på river. Jeg har det fint med det bluff mod nogen. Men readless giver jeg nok bare op og håber mit TP er bedst.

Jeg er måske for passiv men jeg checker turn ret ofte. Obv read afhængig, men jeg får gøjser på ved tanken om at blive c/r med de stacks.

Hvor er part 7? Nu er jeg lige kommet igang!

20-01-2011 17:08 #4| 0

Pga pos (utg og bb) synes jeg det virker semispewish at 4 bette pre da AA bør udgøre en ret stor del af hans range (selvom han sikkert oftere bør flatte AA og repoppe en masse andre hænder, tror jeg bare ikke det fungerer sådan irl)...

Mht at blive CR på turn. På så drawheavy board tror jeg han langt oftest better løs med JT for at beskytte, så var i situationen ikke specielt nervøs for CR, og hvis vi gerne vil beskytte vores "float" range skal vi vel stikke ud på et kort som dette relativt ofte, right?

Skal se om jeg kan finde en bunke hænder i morgen igen :)

20-01-2011 17:35 #6| 0

Jungle

Angående turn.

STP er imo lige i underkanten til det. Men ellers er det et godt spot at c/r JT og andre hænder som har hero's hånd rimelig i sækken. Villain facer en hero der må formodes at floate ret bredt og stabbe ret ofte, og med JT uden de store redraw skal han dodge halvdelen af alle rivers for at undgå en super irriterende river beslutning. Alt sammen gode argumenter for at c/r turn.

Jeg er ret sikker på vi ikke har spillet meget sammen, men med det indtryk jeg får af dig som en ret laggy type ville jeg 100% c/r turn med JT. Men også med andre hænder som AAJ* eller AAT* med enten spar eller hjerter, eller fx AKQ* med spar eller hjerter.

Det er obv ikke ensbetydende med at villain c/r ofte. Og som sagt er jeg nok for passiv. Det er meget muligt at turn er et oplagt bet og at jeg bare er en nit.

20-01-2011 18:04 #7| 0

WP - nakken på floppet er obv også plausibelt.

20-01-2011 19:28 #8| 0

Tak for svar.

Han CR river og jeg måtte i mucken til måske verdens bedste odds ;)

25-01-2011 08:12 #9| 0

@HK: Der er meget stor forskel på de potentielle cr hænder, og du bør ikke pr automatik lægge dem i samme pulje, bare fordi de styrkemæssigt er næsten ens vs en turnbet range.

@Jungle: Jeg kan godt lidt linjen, men vil size op på turn - et sted mellem 80 og 100%. River er et nogenlunde standard bet, tror jeg.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar