Hvad siger pn til den her hånd.
Seat 1: V1 ($581 in chips)
Seat 3:
Seat 4: Hero ($813.10 in chips) A♥ 5♥ A♣ K♠
Seat 5: V2 ($232 in chips)
Seat 7:
Seat 9: V3($131.75 in chips)
ANTES/BLINDS
PLAYER_SITIN
, SB posts small blind ($5), Hero posts big blind ($5), V3 posts blind ($5),
PRE-FLOP
V2 raises to $20, 1IIIIIIIIIII folds, V3 calls $20, V1 calls $20, SB folds, Hero raises to $105, V2 calls $105, V3 calls $105, V1 calls $105.
FLOP [board cards: A♦,4♥,2♠ ]
Hero?
PLO 500
Rune
Hvad er dine tanker siden du spørger om denne hånd? Hvad gør den interessant? For umiddelbart har jeg svært ved at se den svære beslutning her?
@KP jeg bettede også 120, og blev mødt at all in call fra V3 (self), men et re raise all in af V1.
@koller
Jeg ønsker her at vide hvor ofte folk better når de har re-pot pre flop med rammer et A og hvor ofte de checker, for jeg føler selvom jeg variere mine 3 bet ofte at det er yderst sjældent jeg gainer når jeg rammer a'et
Efterso der ingen reads er må vi gå ud fra at vi ikke andre om de skyder og vi derfor ikke vil checke og give frikort, da vi heller ikke aner om de kan tyre/fucke op når vi underrepper/tager mærkelige linier.
Så jeg synes da bare den hedder bet her. Det er et vanvittig fint flop at cbette som prerr når man ikke har ramt, og hvis vi vil cbette med air synes je gogså vi skal cbette når vi har den. Ligesom vi vel gør med AK/AQ som du selv er inde på.
Men som jeg siger i alle posts næsten, så er det meget nemmere at komme med gode forslag til linier, hvis vi ved bare lidt om villains.
Men bet get it in herfra.
c/f. Det lugter langt væk af 53.
Mere seriøst: Koller er spot on.