PLO 500 HU

#1| 0

Hej PN

En hånd fra aftens session
Vilian, var super blød og meget lige til, han checkede når han missede og generelt let at skyde af på streets, derudover spillede han meget bred range fra bb, men når han raisede post/turn havde han som regel varene

HU begge spillere er ca 200 dybe
Hero 4,10,4,2
Hero på BTN raiser til 15
V caller
Flop 6,8,4
V checker
Hero Bets 25
V raise 80
Hero?

Jeg vil sige han har stregen 8-10 gange her, vi er retdybe, hvilken linje vælger i?

Redigeret af Rune_INV d. 03-12-2011 23:45
04-12-2011 00:07 #2| 1

Call og fyld op. Kan vist ikke spilles anderledes. Ret sikker på det er spew at komme ind der, for 200 bbs,

04-12-2011 11:22 #4| 0

@Joanna47

Jeg er enig, og såden set også hvad jeg gjorde, og siger vi at han byder begge streets efterfølgende, og kortene er ret blank udover fx højere set, så har var easy fold på river?

04-12-2011 12:11 #5| 0

Du har lige sagt at han har streg 8/10 gange så med mindre han better 2/10 pot på river, så ja..

04-12-2011 13:16 #6| 0

Han har vel andet i sin cRr range end 75xx... Medmindre han har 75+fd, ville de fleste spillere også nøjes med at kalde dit cbet, mens han 100% af gangene ville c/r med kombodraws, som nut fd+97, nut fd + QJT osv... Han ville også c/r set + fd, og måske endda bare et set. Hvad var hans flop c/r stats? Kunne han aldrig have et tyndt semibluff, som fx top par + Q høj farve?

Selv mod en range med ingen tynde semibluffs er du marginal favorit i flg. ProPokerTools, så jeg tror sådan set ikke det er så skidt at 3bette her for value. Hvis han sidder med 75 får du nok ikke super meget betaling når du rammer din hånd, så den spiller sådan set ret godt ved at få mange penge ind på floppet, da den er lidt draw-agtig... Hvis du 3better, er det sådan set heller ikke helt oplagt for ham at shippe 200 bb's til midten, hvis han ikke har en redraw til sin 75.

På den anden side er det generelt ret lækkert at sidde i position, med en stærk hånd og lade modstanderen have initiativet, så jeg kan sådan set også godt lide kaldet, og det lader til at det kan være en lille smule spew, med 200 bb's at få pengene ind her, da du kan være grusomt domineret, fx mod højere fd + str8 eller endnu være højere fd + set. Desuden kan han barrelle med missed draws hvis han sidder med wrap+fd, og misser, og du har en fin bluff catcher... Dog er jeg ikke sikker på man skal kalde et stort river barrel, hvis du ikke forbedre din hånd, men dette kan man tage til den tid, der vil være mere info du kan processere...

06-12-2011 13:23 #7| 0

Det faktum at han c/r floppet bør tage en del combos af 75 ud af hans range, medmindre han har noget på siden som marcolino også pointerer. Hvis ikke han er helt grøn og elendig altså?

Mod resten, eller dvs., hele hans c/r range, tror jeg vi spiller vores hånd bedst ved bare at gå i calldown mode.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar