Første hånd ved bordet ingen kendte ansigter...
Seat 1 is the button
Total number of players : 6
Seat 6: ElvRag ( $166.30 USD )
Seat 2: FlamingoV ( $110.83 USD )
Seat 3: Hero ( $100 USD )
Seat 1: Mimimimi_LoL ( $40.07 USD )
Seat 4: ferretking11 ( $70.01 USD )
Seat 5: zenussi ( $104.95 USD )
FlamingoV posts small blind [$0.50 USD].
hero posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ T♥ 9♥ 5♣ 7♠ ]
ferretking11 folds
zenussi folds
ElvRag folds
Mimimimi_LoL folds
FlamingoV calls [$0.50 USD]
Hero raises [$2 USD]
FlamingoV calls [$2 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♥, 2♥, 9♣ ]
FlamingoV checks
Hero bets [$4 USD]
FlamingoV raises [$13 USD]
Hero-----????
PLO100 - 10975ss
Hmm, nasty vs. unknown. Umiddelbart hælder jeg til at bare shippe det ind, top to par og flush draw i PLO kommer ikke meget bedre, men du kan bare nemt være crushed af set og højere flush draw, afhængig af hvor tight villian er.
Ved nærmere eftertanke shipper jeg det bare ind. Det er et oplagt flop for villian at check-raise dig af. De få gange han har os crushed er bare ærgeligt.
#Hmm, nasty vs. unknown.#
wtf, det er den bedste dag i mit liv, til midten insta
Nasty vs. unknown mener jeg dog har sin berettigelse. Afhængig af villian/netværk, så kan det være alt for verdens nemmeste beslutning til en -ev beslutning på de her limits.
Jeg kender en del villians, hvor jeg bestemt ikke ville være glad for dette raise, fordi jeg ved, at jeg ikke kan shippe mine $ afsted som favorit og vi har alt for lidt investeret.
Jeg fastholder dog mit oprindelige indskud, $ til midten, lets gaaaaaaaaamble!
eskeman
Du er imo alt for pesimistisk i din vurdering af villains range her. Set + bedre fd er sq ret usandsynligt. Der er masser af to par + straght draw, straight draw + fd i hands range.
Til midten med skidtet og lær den nyttige frase i PLO: Meh! det er bare 100bb
@OP
Wtf? Du har nuts. Ind med skidtet.
@Eskeman
Lets gamble????
Folkens, I tolker det lidt forkert, jeg forventer skam ikke at se set + fd ret tit, meget sjældent endda, det var blot worst case scenario.
Dertil sagt er det ret nemt, at sætte villian på en range som han 1: Ikke slipper 2: som vi er -ev imod, når vi ikke har mere investeret.
Alle er dog enige, ship til midten.