Hola,
Jeg spillede denne hånd fornylig. Det er på en deal og da vi gør os noget forskellige tanker omkring vores standard linie her, vil jeg gerne høre PN's tanker.
Villain har jeg spillet et par gange før. Han er reg-ish, men stadig value, som jeg ser det. Han spiller 66/38, 3better 11%, 4better 5%. Min sample er ikke så stor og med begrænset data i 4b pots.
Mit indtryk er, at spiller for mange hænder OOP, med nogle tricky/alternative linier. Dertil er han meget glad for potknappen. Vores tidligere matches har været korte, da han normalt quitter mig.
Hero ses af V som 54/47, 3b 12%, 4b 5.5%. Jeg har ikke været ude i skum mod ham. Har taget et par mindre pots ned mod ham forinden i singleraised pots, hvor jeg havde varene og fik betaling over 3 streets. Jeg har åbnet 100% BTN i denne match.
Hero: 177$
Villain: 211$ (Sad med stacken)
Hero: K♥Q♥T♠9♠
Hero SB 0.5$
Villain BB 1$
Hero 3$
Villain 12$
Hero 36$
Villain calls
flop: 8♣ 6♠ 2♦ - pot: 73$
Villain checks
Hero 48$ (Bet og size? Vi har 93$ bag ved mit bet)
Villain calls
turn: 2♠ - pot: 169$
Villain checks
Hero bets 91$ (AI)
Tanker?
Den HH-catcher er ikke min ven!
PLO100 HU: 4b deep - liniecheck
sidder lige og tænker over om det måske er smartere at checke flop bag og jamme en masse turns ?
det er ikke verdens fedeste spot hvis villain jammer ind over flop, men det er du jo klar over.
som spillet er det helt standard jam på den turn. wp
Det er netop floppet, uenigheden er omkring, selvom det er et standard spot...
Det skyldes, at vi er uenige om hans preflop callingrange og at vi derfor ikke er enige om, hvorvidt vi folder en god portion equity ud ved at bet/folde flop - eller om vi skal checker bag og skyde en lang række kort.
Hvad tænker du om hans range pre/post, koch?
bet/fold flop er sku lidt iffy, vi skal kun bruge 26% og vi har ret meget backdoor equity.
preflop ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til hans range andet end den virker lidt tight, ift til normalt HU.
ift til hans potsflop range, ja så er den jo svag siden han ikke jammer. Det er ihvertfald sådan jeg tolker det. 1 par no draw, naked openender.
kan ikke se hvorfor han ikke skulle jamme sine gode hænder, når du trods alt caller meget tæt på 100% af tiden alligevel.
Der er bare ikke specielt mange haender vi kan checke bag i vores 4b range, hvor villain ikke kan folde os ud paa turn.