Har ikke så vanvittigt meget at sige om villain. Han spiller aggro, og virker ret bluffy. Over 84 hænder har han en 3bet% på 22,6 og en c/r% på 25.
Hand Information
No Limit Omaha, 1 BB (2 handed).
Table Information
Seat 3: Hero ($205.3) Dealer
Seat 8: piet19191 ($97.75) Small Blind
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $1.5)
Hero: RAISE $3
piet19191: CALL $2
Flop(Pot: $6.5)
piet19191: CHECK
Hero: BET $4.5
piet19191: CALL $4.5
Turn(Pot: $15.5)
piet19191: CHECK
Hero: BET $11.25
piet19191: RAISE $36.56
Hero?
PLO100 HU: Combodraw + blockere møder c/r på turn
Har du noget FE? Jeg har ikke lige kørt equity mod hans r-gi range men den kan ikke være prangende.
Det sagt, så hader jeg hvis villain føler han kan køre mig rundt, fordi han bliver svær at spille, så hvis jeg kan undgå dét ved at jamme, så vil jeg gerne sælge en smule equity især hvis jeg har fe, selvom jeg engang imellem løber tæt på død. Det ser dog ud til, jævnført stacksizes, at du har momentum.
Jeg synes det i et vakuum er et fold selvom vores hånd ser pæn ud.
Edit; pas i øvrigt på med blockers. Nok fjerner de en del handcombos og villains range er derfor mindre nuttet, men det er jo ikke ensbetydende med at der ingen j10 er i hans range. Derudover er det ikke et specielt lækkert board at bluffraise for villain.
Helt skidt at jamme... villain raiser 'aldrig' her med en airball
Du kan kalde i forventning om du nogle få gange kan være oppe imod sets som gerne vil ind / lukke action eller en blank TJ
Pga hans tendenser (har han nogle CR tidligere på turn??) så peeler jeg og betaler af på alle spades, 6,7,8,T og J men bliver med en klam smag i munden og forventer ofte han har en TJ
@Panter
Flop action taget i betragtning ser jeg det som det klart mest profitable at skyde tønde nummer to her. Vi kan selv styre bettingen på river og en floppet nød givet mening hvis vi vælger at bluffe den på river (også qua de to blokere), derudover er vi sygt godt inde imod alle made hands m.u.a. TJ og vi får par + draw kombier ud af hans holding like QJxx, KTxx
Og correction til tidligere post er vi betaler af på alle 5,7,8,Y,J på river
Jeg checker aldrig aldrig aldrig det her board tilbage, fordi det er et sygt godt board til second barrel de gange jeg har luft. Jeg er fuld lige pt men jeg skal nok argumentere for hvorfor jeg synes vi kan shove i morgen. Godnat.
JoeLOL
Jeg er helt med på hvad dine argumenter er for shove - specielt med den type villain vi er oppe imod :) tror dog alt for ofte vi får et kald og det er ligemeget om han bare har set, to par eller har nødden, kan bedre lide at holde disse hænder inde som han sikkert nok enten skal tyre calle med pga pottens størrelse eller bare lukke øjnene og sende til midten selvom et af vores draws completter og vi sparer derved en del da vi kan komme væk når vi ikke rammer
Jeg better også turn hver gang. Det er, som Joe skriver, et rigtig fint board at barrel på for vores samlede range og med villains flop c/c (hans SB-callingrange bør indeholde en række holdings, der er oplagte at b/f eller c/r på denne type tekstur), synes jeg, det er meget oplagt at sende second barrel.
Turn c/pot er, selv for en aggro bandit, næsten altid nutty på 0.5/1. Vi har 37% mod en range, der indeholder sets, JTxx, kombodraws ala AKJ9/K9+spades.