Hej folkens,
Villain er reg og ganske habil, har dog aldrig spillet ham HU før. Hovedparten af mine hænder på ham er fra 6-max, hvor han spiller 28/23/2.4, 3bet 11% og 4bet 6%. Han spiller 8 borde fordelt og 3 limits - dno om det har betydning. Det bør give et billede af, hvilke type han er.
Fra 6-max ved jeg:
- Han spiller sine draws aggro
- Han kan c/r air på både flop og turn
- Han slowplayer ikke nuts (b/3b topset+FD på flop)
Der er ikke vist op tidl. i matchen...
Hero: 131$ i BB
Villain: 142$ i SB
Hero: T♥6♥9♦7♦
Villain raises to 3$
Hero raises to 9$
Villain calls
flop: Q♥ T♠ 2♥ - pot: 18$
Hero bets 13$
Villain calls
turn: 5♥ - pot: 44$
Hero checks
Villain bets 35$
Hero calls
river: A♣ - pot: 104$
Hero checks
Villain bets 90$ (AI)
Hero calls
Tanker?
Det tilter mig lidt, jeg ikke kan udelade resultatet i HH-converteren. Den bugger!
PLO100 HU: Low flush - liniecheck
Med din beskrivelse af ham, synes jeg det ser det fint ud.
Man må vel formode, at hænder som KJAxhh, AJ9xhh, KJ9x, KJ9xhh, QJT9, QQxx, TTxx og 22xx osv raiser floppet her, med din beskrivelse af manden.
Så umiddelbart ligner det noget 2 par combo der er lavet om, eller hvem ved, måske noget JT9hxh som valuebetter. Kan ikke rigtig se vi kan smide her anyway. Der er selvfølgelig også den helt oplagte blocker Ah som han vel sagtens kan have. Især da han lyder relativt kreativ jvf din beskrivelse, så han kan vel tænkes at have floatet med Ah.
Muligvis min analyse er helt i skoven, har kun spillet plo hu i 3 ugers tid, og har helt sikkert selv massere af steder jeg kan forbedre mig.
Et bud er bedre end ingenting! :-)
Hvad er bunden af din/vores callingrange på river jf beskrivelse?
Er generelt meget enig med snowking.
Ville ikke kunne se mig selv, folde 10 høj flush mod den beskrevet villain i en 3-bet pot hvor du c/c turn.
Tror at stort set samtlige af hans combo draws ryger ind på floppet, hvis han er så aggro som du beskriver. Det samme gør hans value hænder vel.
Det eneste jeg kan se du taber til, er noget Kh1010xh/AhQQxh.
Tror vi er gode nok gange til at jeg kalder som default.
En anden ting der er vigtigt er at vi får en god portion info om hvordan villain spiller den type hænder som han mucker / viser op som er vital information om hvordan vi skal spille ham videre i denne session og fremover.
Han er aggro, men ikke retardo-spewish. Sådan er mit read @ 6-max.
Jeg tror, han raiser en stor del af den range, vi spiller skidt mod, på floppet, som i også er inde på. Turn hader jeg at bet/folde, hvorfor c/c blev løsningen, selvom det i langt højere grad definerer vores hånd til weak flush og noget 2par-ish.
I spottet, hvad er bunden af jeres callingrange på river? QT? KJ?
Jydemand skrev:pokerheh skrev:
If you called.
sød pige men hvad mener du?
Ja, hun er sød. Jeg er ikke god til at tyde signaler hos det modsatte køn, MEN hende her ser meget tilfreds ud med sig selv. Mit gæt er derfor, at Grethe også bør være meget tilfreds med sig selv, hvis hun (han) callede Villains riverbet (hvilket jeg er helt enig i btw).
Jydemand skrev:pokerheh skrev:
If you called.
sød pige men hvad mener du?
lol
@op
call i min bog, jeg er ret enig med de ting snowking siger