PLO100 - jeg er forvirret

#1| 0

Så blev det til endnu en Omaha hånd og igen virker converteren desværre ikke til Full Tilt.

Jeg kan slet ikke se hvad min modstander har. Han viser svaghed, så jeg prøver at bluffe floppet. Turn completer mange draws, så jeg regner med han vil folde meget af hans range(?) til endnu et bet, derfor skyder jeg igen.

Jeg er meget forvirret over hvad min modstander har og om mit spil er horribelt, så alle kommentarer er velkomne.

Full Tilt Poker Game #7149484278: Table Nemeth (6 max) - $0.50/$1 - Pot Limit Omaha Hi - 11:12:09 ET - 2008/07/09
Seat 1: Mast26 ($98.50)
Seat 3: norajean ($37)
Seat 4: lapias ($96.30)
Seat 5: HERO ($184.70)
Seat 6: Max Revenge ($247.65)
norajean posts the small blind of $0.50
lapias posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [9d 7s 6c 5s]
HERO raises to $3.50
Max Revenge has 15 seconds left to act
Max Revenge folds
Mast26 folds
norajean folds
OmahaBFish sits down
lapias raises to $8
OmahaBFish adds $100
HERO calls $4.50
*** FLOP *** [Ks 9c Td]
lapias checks
HERO bets $11
lapias has 15 seconds left to act
lapias calls $11
*** TURN *** [Ks 9c Td] [Jh]
lapias checks
HERO bets $23
lapias calls $23
*** RIVER *** [Ks 9c Td Jh] [5h]
lapias bets $43
HERO folds
Uncalled bet of $43 returned to lapias
lapias mucks
lapias wins the pot ($81.50)

09-07-2008 18:32 #2| 0

FARVE KODER

09-07-2008 19:10 #3| 0

Han har reraiset dig preflop.. Hvad kunne hans range så være, kunne det indeholde AQxx f.eks..??

Du har skudt floppet med pure air (nul draws og bottom pair) og han har ikke foldet.. IMHO tror jeg faktisk han slowroller dig og du skulle hellere opgive hånden på turn (undrer mig faktisk han ikke reraiser turn), istedet for at skyde flere penge efter en dårlig hånd uden potentiale whatsoever..

09-07-2008 20:29 #4| 0

farvekoder er ret nødvendige i plo... synes det er fint at skyde flop og turn når han viser svaghed, men vil dog foretrække at gøre det, hvis jeg ved at modstanderens check er svaghed. Her lyder det ikke som om du ved noget om modstanderen i det her spot. Og derfor vil jeg enten droppe tanken om tanken om at bluffe ham allerede på floppet eller i hvert fald senest på turn. Vidste jeg derimod check var svaghed fra ham havde jeg selvf skudt tre barrels, så længe den ikke pårrede turn eller river.

River er selvf et easy muck da vi ingen FE har.

10-07-2008 00:23 #5| 0

@OP: Hør nu her....hvis du vil have at folk skal bruge tid på at hjælpe dig med analysen, må du også bruge lidt tid på at sætte hånden ordentligt op (f.eks. farvekoderne). At en eller anden converter ikke virker, er jo skideligegyldigt for os!!!

10-07-2008 01:29 #6| 0

Villain har vel AQJX og slowplayer for at få flere penge i potten - synes det er i orden at skyde på flop, men der skal ikke bettes turn her ( men jeg er omaha donk, så hvad ved jeg )

10-07-2008 01:32 #7| 0

Dealt to HERO [9 7 6 5
HERO raises to $3.50
Max Revenge has 15 seconds left to act
Max Revenge folds
Mast26 folds
norajean folds
OmahaBFish sits down
lapias raises to $8
OmahaBFish adds $100
HERO calls $4.50
*** FLOP *** [K 9 T
lapias checks
HERO bets $11
lapias has 15 seconds left to act
lapias calls $11
*** TURN *** [K 9 T [J
lapias checks
HERO bets $23
lapias calls $23
*** RIVER *** [K 9 T J [5
lapias bets $43
HERO folds
SÅ :)

10-07-2008 13:42 #8| 0

PReflop fint, jeg kan godt lige dit UTG raise en drawing hand. Typisk er du OOP flop og du maskerer når rammer og du kan easy check/folde når du ikke gør.

Det er et lorte lorte lort flop i forhold dit preflop spil. Hvad er han stats på Flop?
Dit pot C bet er vel ok(pot er vel 16.5), jeg havde nok bettet 9 hvis jeg skulle stjæle potten.
Turn nu er alle str8 draws med en Q completet, du repper vel QJ,AQ etc. Er det det der er planen?
River: Tror ikke han har nuts men du har ingen FE overhoved easy fold self.(man kunne overveje RePot hvis han havde 200)

Jeg ville nok
Flop : 25% cbet , 75% check
Turn check
River fold.

jeg tror han har KK eller QJ, AAQ

/chub

11-07-2008 01:59 #9| 0
OP

Tak for svarene og tak til rocksantos for farvekoderne. Jeg skal nok tænke på det næste gang, jeg viste ikke det var så vigtigt da jeg selv er vant til at se på helt rå HHs.

Min tankegang var, at jeg måske kunne stjæle den fra AA eller lignende på floppet. På turn tænkte jeg alle to par combos ville folde og måske også sets.

Tak igen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar