Jeg er en PLO fisk, saa hvordan jeg fik skaffet mig en stack paa 300 BB ved jeg ikke, men here goes.
Villain er dansker og er bordets klart mest aggressive spiller. Han virker som om han har en god forstaaelse for poker (spillede ham lidt paa NL100 forleden), omend han maaske er lidt for aggro. Jeg har ikke set ham ude i decideret spew, men for et par orbits siden fangede jeg ham i et river bluff paa et board med 3 ♥ hvor jeg caller med nutstraight.
Derudover har jeg vundet en 300 BB pot imod ham hvor jeg rammer topset in en rr pot imod hans par + A high FD. Dynamikken kan dog ikke beskrives som vild.
Han gav mig et "lol" i chatten efter jeg i en tidligere haand lavede et eller andet fisket, dog var han ikke indblandet.
HH kommer lidt fra hovedet:
Ukendt limper, jeg raiser paa button med K♠5♠3♥2♦, villain reraiser fra SB, jeg caller.
Flop 3♠7♠9♠, pot ca 30 (efter hovedet, sorry)
Villain better 24, jeg caller
Turn J ♣ Pot 84
Villain better 79.
Jeg?
PLO100, K high flush, 300 BB Deep
Jeg caller turn og check folder river - uden tells.
Den er svær at sige meget om uden at man sidder og observerer dynamiken.
Hvis villian instant snap potter turn og river har jeg meget mere tendens til at lave et crying call på river, for at forvente han viser naked A♠ bluff op over 50% af gangene.
Hvis han laver hvad der ligner et valuebet på river bliver jeg nød til at give ham credit for det. Han må jo også frygte at du netop sidder med nut flush og sidder og slowplayer ham
Dion
Synes situation er meget interresant. Er selv tit i de her spots. Svært at vælge om man skal spille agressivt tilbage eller vælge den passive linie. Man famler lidt i blinde. Jeg hælder mest til at give ham lidt modstand på floppet så fro du som regel lidt bedre besked.
For hvad gør du f.eks. hvis bordet bliver parret?
Han kunne vel lige så godt spille agressivt med settet.
Han kan vel også "value" bette med svag flush, hvis du før har kaldt med stregen på et flush bord.