V1 spiller 36/26 over 500ish hænder
V2 er næsten lige kommet til bordet men virker ikke særlig skarp
V3 samme her som med V2
Jeg kalder preflop for at spille mod V1 IP da jeg ikke helt synes min hånd er stærk nok til at 3-bette (forkert når vi er IP?)
Seat 9: V3 (96.15)
Seat 1: V2 (167.40)
Seat 2: V4 (100)
Seat 6: V1 (100)
Seat 7: HERO (333.85)
V3 posts big blind (1)
V2 posts big blind (1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to HERO: [9♣, A♣, T♠, Q♣]
V4 folds
V1 raises 4 to 4
HERO calls 4
V3 calls 3
V2 calls 3
--- Dealing flop [8♦, A♠, T♥] -- POT: $16
V3 checks
V2 checks
V1 bets 14
HERO ??
Kan vi raise og komme ind her profitabelt? Har lavet lidt simulations på propokertools og vi er kun marginalt foran mange hænder som han også vil ind med og crushed af mange andre.
Der er self også det faktum at der sidder to efter også som skal acte, måske har de givet op, måske er de ude i et crai.
Hvad siger PN, og btw denne her er ikke reverse :)
PLO100 multiway flop WTD?
Pre:
V1 åbner rimeligt bredt og du kan godt 3bette ham fra knappen - specielt hvis han ikke 4better løst. Call er også fint nok.
På blanke turns caller du igen, det samme med river - dog er der ikke specielt mange turn/river combos som er blanke og du må folde en del uden reads. K, Q, 9, 8, 7 og 6 er alle dårlige kort som du bør folde til yderligere barrels (uden reads)
Så V1 er i CO og hero er på knappen korrekt? Hvis det er korrekt så er PF er helt klart 3bet. En hånd som AQT4ss til damen vil være en tættere beslutning. Med en top dollar premium hånd med suited A og 4 kort over 9 så skal du klart give renakke med 100bb stacks og mod en bred range.
En anden ting at overveje er at din hånd er rimelig gappy hvilket betyder den egner sig bedre til at spille HU postflop og gerne med lave STP ratios.
Det er måske lidt weak men jeg tror jeg floater flop og ser turn an. Men det føles sq beskidt. Med en hånd som AKJT med nut gutshot og måske med en bdfd ville jeg være langt mere tilbøjelige til at raise
Tak for svar indtil nu. Og ja HK vi sidder BTN og V1 er CO.
Fuldstændig overbevist om at det er et klart 3-bet preflop nu :) Kan jeg også huske whitelime snakker noget om det med at 3-bette de hænder som måske ikke er helt så connected og lidt flere gaps end hvad helt godt er.
Er det samme tanker hvis fx V1 havde siddet BTN og vi var i SB eller BB(hvor SB enten har kaldt eller foldet) ?
I kan lige sige til når i vil have turn :)
Preflop 3better jeg. Når det er ongame og even blinds (hvis det er det) bliver repot hurtigt stort, så bare sig 11,50 ish.
Har vi nogle %er på hvor meget V1 c better?
Når han nu c better 4 vejs må vi formode at han har noget han vil ind med og som du siger kan vi være marginalt foran eller crushed. Jeg er med på at se turn, men hvis den blanker kommer jeg ind over på turn.
Mht dit spørgsmål om det var det samme hvis vi havde siddet i blinds og han havde åbnet fra late, så er det et ja fra min side. Jeg 3better den stadigvæk.
@koller
Hans cbet på flop er 53% og på turn er den 40%
Okay smider lige turn på så.
HERO calls $14
V3 calls $14
V2 calls $14
TURN: J♥ -- POT: $72
V3 checks
V2 Checks
V1 bets $72
HERO ???
Det er bare instafold, selvom vi får lavet en straight og V1 muligvis kan gøre det her med AAxx, right?
Der er stadig to spillere bag os der kan vågne op med KQ og V1 repper den godt nok. Jeg snap folder og tænker ikke videre over det