PLO100- Nuts i problemer

#1| 0

6vejs PLO. Hero har 150$ foran sig.

vi sidder i BB med 10982

MP, en semi-aggro gut med over 200 BB's foran sig, limper ind fra MP, SB betaler og vi checker.

Flop QJ8

SB checker, vi checker (og håber selvf gut i MP potter), men han checker bag.

Turn 4

Sb checker, hero bydder pot på næsten 3, og MP re-popper til 11.

hero?

18-11-2008 16:25 #2| 0

Det er faktisk spots som jeg også tit kan komme ud i.
Kunne godt tænke mig at høre de store spillere? Er det bare Re-re-raise? eller call, og håb på blank river a la 3?

18-11-2008 16:34 #3| 0

Du har ingen re-draws eller noget.. så vælger bare at calle her, og nok check raise en blank river..

Også fordi hvis han ikk har noget, er det ofte han vælger at skyde river igen med intet, hvis du checker den til ham..

18-11-2008 16:49 #4| 0

For det første, så skyder jeg altid ud på floppet af den simple grund, at du har behov for at bygge en pot. Jeg har erfaring med, at jeg får mest value af mine floppede nuts, når man skyder ud. Jeg better f.eks. altid mine sets (obv afhængig af min modstanders stats/stack).

På turn repopper jeg den endnu engang - det skal ikke være billigt for villian at ramme sin flush. Jeg smider et vb afsted på riveren skulle det være alle andre kort end en .

18-11-2008 17:40 #5| 0

jeg reraiser da jeg regner med aldrig at være ude i en split, ellers havde han bettet floppet. River checker jeg altid og checkraiser hvis jeg stadig har nuts der.

18-11-2008 20:11 #6| 0

Jeg er helt enig i at MP burde have bettet sin str8 på floppet i pos.

Jeg er mest til et call, tror simpelthen et repot er for stærkt! Jeg caller og c/r any blanke rivers ..

Hvis villain er super donk repotter jeg self!

19-11-2008 17:38 #7| 0

Problemet med at re-potte er, at han altid (og kun) sender resten af stacken ind i hovedet på mig, hvis han har mindst 109, og rigtig ofte med farve, eller set ved siden af - og så trækker jeg max til en splitt og buster ofte. De gange han så kun flatcaller vores flop 3-bet, har vi bygget en rigtig stor pot på river, og medmindre der falder en stendød brik på river, som vi må forvente han folder alt andet end 109 til, så kan der også komme et ulækkert river, og så er det farvel, tak og fold.

Flatcalle vores eneste mulighed imo. Vi smider ikke nuts, men taget overstående i betragtning kan vi heller ikke raise..

20-11-2008 01:02 #8| 0

hvordan kan MP checke floppet bag med T9 ? Så er han da retarted :)

Men hvis dit read er at han minimum har T9, så call turn :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar