Hey PN!
Villian er break even/ småt vindende reg på BOSS.
Han er "aldrig" (jeg kan i hvert fald ikke huske det) set være ude i giga lååårt.
Han er heller ikke set (af hvad der huskes) være ude at owne folk ved c/r med nuts på river.
Han "bør" se hero som en ok/god aggro scandi type, som er i stand til at lave 2/3 tønder.
Villian - 35/21 3bet 7,5% AF 2,5
Hånden:
BTN $75
Villian $275 (SB - $0.5)
Hero $146 (BB - $1.0) J♠8♠K♦6♣
Villian completer SB, Hero siger $3, Villian kald.
HU til flop; K♣T♣7♦ ($6)
Villian check, Hero siger $4, Villian kald.
Turn; 2♠ ($14)
Villian check, Hero siger $10, Villian kald.
River; 9♥ ($34)
Villian check, Hero siger $22, Villian siger $75
Hero ($54 bag)? ? ?
Jeg er mest interesseret i respons omkring river action.
Hvis der er andet der sejler fuldstændigt, vil jeg da også gerne vide det :)
Tanker;
Potter pre for at se om Villian kunne complete SB og folde til raise, og for at fortælle at han skal holde sig fra mine blinds :)
Skyder videre på turn, for at charge nogle FDs, med plan om at skyde videre på river, hvis vi ikke improver.
River er obv et VB - men aner så ikke hvad jeg skal gøre ved c/r.
PLO100 VB på river bliver c/r
Fint spillet på alle streets, så lang tid vi ikke betaler villain's CR - han har den bare stort set hver gang her, så på trods af, at vi ikke har set ham lave FPS moves tidligere, er det alt for sjældent, at vi er gode her; en sjælden gang har vi måske en split, men split og bluffs udgør en meget lille del af hans hænder.
Så med mindre, vi har skambrugt vores position på ham, giver jeg ham kredit for at have den her. En ting der dog kan ændre min mening er, at der tilsyneladende er noget galt med stack sizes (Hero har 146 fra start, men har på river kun 54 tilbage?)...
På de her stakes har folk den efter min erfaring. Ekstremt få PLO100 og PLO200 spillere der er i stand til at c/r river som bluff.
Hero får pæne odds, noget der ligner en 2.5:1 og skal altså have noget der ligner 29% eq for at kalde. Men altså uden et read så er det et ekstremt nemt fold. Min erfaring med small stakes er godt nok fra Party og ikke Bossen, men på Party har Hero aller max 10% eq når en mere eller mindre ukendt type laver det move.