Villain er supernova og spiller 19/14 og har en steal% på 29 samt en C/R på 13% og en CB på 75%( ved godt det ikke er et C/R men hans action spiller som et C/R på det her turn kort )
kommentarer til alle street er velkomne, f.eks merits for at donke flop, repotte turn og C/C river.
Hand Information
PokerStars Pot Limit Omaha, 1 BB (6 handed).
Table Information
Seat 1: Player 1 ($100) Dealer
Seat 2: Player 2 ($90.91) Small Blind
Seat 3: Hero ($152.27) Big Blind
Seat 4: Player 4 ($127.39)
Seat 5: Player 5 ($277.45)
Seat 6: Player 6 ($155.87)
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $1.5)
Player 4: FOLD
Player 5: FOLD
Player 6: FOLD
Player 1: RAISE $3
Player 2: FOLD
Hero: CALL $2
Flop(Pot: $6.5)
Hero: CHECK
Player 1: CHECK
Turn(Pot: $6.5)
Hero: BET $4.65
Player 1: RAISE $15
Hero: CALL $10.35
River(Pot: $36.5)
Hero: CHECK
Player 1: BET $19
Hero: RAISE $91.86
Player 1: FOLD
Hero: RETURN $72.86
ShowDown:
Hero MUCKS
Hero
[replay]18325[/replay]
PLO100 zoom turn og river spot mod underlig range.
3better pre. Som spillet synes jeg b/c turn er fint, forstår dog ikke helt motivationen bag CR på river, prøver du at få ham til at smide et set eller et chop? Jeg havde nok bare kaldt.
Hvem er villain?
3bet pre mod en 19/14 er gut er spew i min verden. Han åbner næppe mere end 30'ish %. Dobbelt suited Ak er gode, men det her er ca den værste AKds der findes.
Jeg c/c flop.
Som spillet, tror jeg bare jeg kalder turn med henblik på at kalde meget ned. Hvis ikke han er bluffy/barrely på river er der måske merit i at 3bette. Som udgangspunkt er hans linje obv bullshit, så vi tager obv ikke en linje der involverer for mange fold.
River c/c jeg bare. Tror ikke du får ham af bedre ofte nok. Mest pga hans flop/turn linje.
edit: Hvis villain ikke er tricky er donk/fold flop også fint nok.
Du kender min holdning, men du får den lige igen.
Spiller preflop som dig.
Flop donker jeg enten eller c/c - afhænger af cbet frekvens. Tror ikke der er så mange tricky 19/13 nits derude :)
Umiddelbart er jeg fortaler for b/c på turn, fordi vi lige er marginale nok mod hans get it in range. Desværre har vi bare ikke ret mange valuehands i vores range, som ikke bet/3-better turn, som spillet. Planen må være også at bluffe en del rivers, der completer draws, når vi caller turn.
River er funky. Tror desværre ikke han folder ofte nok, men vi kan godt reppe JT. Spørgsmålet er også lidt, om det er fedt for vores samlede range, på river, at lave den her hånd om til et bluff? Jeg tvivler.
Pre er jeg på Call vognen. Synes 7-2 spiller for dårligt oop. Til et 3 bet kan komme på tale mod en 19/14 gut
Turn: synes jeg er er oplagt B/c for at skabe action og tage initiativ til at kunne skyde river. Mener at c/c vil gøre set svært at hente yderligere value.
River: er vel nok oftet som spillet c/c. Synes egentlig ikke der er grund til at bluffe i dette spot når vi langt største delen af gangene er god med top to.