PLO200 170 BB dyb mod dansker

#1| 0

Hey PN!

Efter jeg havde spillet denne hånd, kom jeg i tvivl om hvad det optimale spil var. Jeg håber I kan hjælpe :)

Vild and er dansker. Han har spillet fornuftigt. Vi har spillet omkring 90 hænder da denne hånd opstår. Han har 3bettet mig et par gange fra knappen, hvor jeg var UTG (kan dog ikke huske om det var før eller efter denne hånd). Jeg har ikke set ham lave sådan et spil her før (potte på floppet).

Hero har spillet frisk til, og prøvet at samle mange små pots op, og cbettet flops, som ramte heros range.

Kommer med mine tanker når analysen er i gang :)

Vagina ($299) SB
Penis ($94.36) BB
Mr. Omnipotent ($545) UTG
Vild and ($341) BTN

Penisp posts (BB) $2
Vagina posts (SB) $1

Dealt to Mr. Omnipotent 9 A 3 2
Mr. Omnipotent raises to $7
Vild and calls $7
fold,
Penis calls $5
FLOP 9 4 2 ($22)
Penis checks
Mr. Omnipotent bets $18
Vild and raises to $76 = Pot bet

16-10-2010 17:53 #2| 0

Jeg mener det et relativt nemt fold. Der er sets og mange komboer du er bagud til. Jeg folder endda måske preflop.

16-10-2010 18:01 #3| 0

callea +1

En meget meget tvivlsom handske som sjældent flopper de helt store draws + re-træk, samt made-hands.

Som spillet, fold postflop...

16-10-2010 18:30 #4| 0

Jeg er meget uenig i at folde den pre. Suited A med noget straigthalløjsa, godt nok i bunden, er bestemt en hånd jeg potter fra CO (Vi er 4 handed). Er det ikke meget stramt at open folde den?

Jeg er ikke uenig med jer mht at folde i det givne spot, men jeg mener bare at der er nogle bluffs i vild andens range. Grundet at vi ikke ret ofte rammer det her flop. Godt nok har han ikke gjort dette før, men det er over en lille sample, og det er en (formodentlig) tænkende dansker. Jeg mener ikke at han kan have ret mange sets i sin range. Vi har selv en blokker 9, og 44 og 22 bør imo ikke være hænder han har ofte her. Og 9 4 er dukker heller ikke så tit op.

Jeg vil mere tro at det er noget træk værk han har oftest. Wrap, flushdraws med lidt på siden. Det var hvad jeg satte ham på, kan godt være jeg fik noget "følelse" af hans timing på pottet.

Er der nogen, som kan være behjælpelige med at smide et link op til et sted, hvor man kan sætte skurken på en range, som man så kan sætte op mod sin egen hånd/range? Noget ala poker stove :)

16-10-2010 18:34 #5| 0

Jeg tror meget sjældent vllain har et bluff her når han repotter. Et træk ja måske og dermed et semibluff, men det må være en anden ting end et bluff.

Jeg synes vi har et nemt fold, ar ikke lyst til at spille store pots emd top-bund.

Øhm, der er en side som ejg obv har glemt hvad hedder. Jeg skal nok lige skrive hvad den hedder hvis jeg kommer på det.

Pokerheh hvis du ser denne tråd, så fortæl lige hvad det er for en side, for du ved det i hvert fald:)

16-10-2010 19:00 #6| 0

@OP

Jeg er meget uenig i at folde den pre. Suited A med noget straigthalløjsa, godt nok i bunden, er bestemt en hånd jeg potter fra CO (Vi er 4 handed). Er det ikke meget stramt at open folde den?

En vigtig detalje jeg ikke lige havde set, og så sidder du samtidig på CO. Så vil jeg også sige, at med en dobbeltsuited handske som denne med lidt connecter-værk i bunden, så SKAL vi spille den i et 4-handed sjak, som dette.

Er der nogen, som kan være behjælpelige med at smide et link op til et sted, hvor man kan sætte skurken på en range, som man så kan sætte op mod sin egen hånd/range? Noget ala poker stove :)

PokerStove kan downloades kvit og frit her: www.pokerstove.com/

Men PPT er også et glimrende værktøj, som ikke kræver download: propokertools.com/simulations

16-10-2010 19:06 #7| 0

At folde en double suited hand 4 vejs er hul i hovedet. :)

Flop er imo ikke saa nemt et fold som folk goer det til, men hvad gjorde Penis?

16-10-2010 19:19 #8| 0

Preflop er super standard i min bog.

Floppet bliver nok et fold, i mangel på bedre options.

Da du ikke folded i spottet (I guess) kunne jeg godt tænke mig at høre dine tanker bag call/3-bet-raise og hvordan din action bliver på forskellige turncards :-)

16-10-2010 19:23 #9| 0

Penis folder?

Mehhh, vi har gutter og to par, villain shipper de fleste store draws og nogle gange nøgent nutfdraw også. Den er meget villain afhængig, lidt et 'feel' spot, og langt fra et nemt fold medmindre vi vil være helt sygt exploitable.

16-10-2010 21:35 #10| 0

+1 JoeLOL

17-10-2010 01:47 #11| 0

Fyyyr den til $268

17-10-2010 01:48 #12| 0

Kan du ikke uddybe dine svar istedet for bare at skrive ligegyldige ting Donnafar?

17-10-2010 01:56 #13| 0

Jeg havde repottet den. Hvad er du bange for? 44? Tror han mest sandsynligt har overpair med fd, worst case nfd og set. Tror ikke du foldede siden du poster, og håber ikke, at du callede.

Sry jeg ikke skrev mere før eller nu, men er helt udbrændt.
Hvad skete der?

17-10-2010 02:30 #14| 0

jeg folder oop, og tager et kort mere hvis vi har pos. Jeg synes vi er for dybe til at kunne raise profitabelt. Det er rigtigt at en stor del af villains range er Fd + overpar, evt Fd+9xxx. Men dem flipper vi kun mod. Svaert at finde holdings hos villain hvor vi er klare favoritter. Mens vi er knust af set+Fd, klare dogs mod wrap+Fd, som begge ikke er usandsynlige holdings.

Ville hjaelpe hvis du havde flere stats paa villain

17-10-2010 23:06 #15| 0

Som der bliver skrevet i tråden ville det hjælpe meget med mere info på vild and, men vi har kun spillet ca 90 hænder, så det er lidt svært at have et ordentligt billede, right?

I spottet var jeg overbevist om at han havde et træk, det var bare et spørgsmål om hvor stort det var. Grunden til jeg poster var for at høre om det er mig der lider af FPS (på den måde at man ikke skal semi bluffes) eller om man kan forsvare at spille igen i sådan et spot.

Jeg overvejede at kalde og bare skyde pot hvis den blankede, men fandt frem til at det måtte være den dårligste løsning, da det muligvis er halvdelen af decket der rammer ham. Og at han så får mulighed for at spille perfekt mod os. Er der nogen der bare kalder her og skyder pot på q k osv altså alle kort, som ikke completer de mest åbenlyse draws?

Jeg repottede og kaldte obv han skub.

Venter lige lidt med resultat, hvis der nu skulle være nogen med lyst til at kommentere denne post :)

Beklager hvis jeg fik skrevet rodet, men er helt smadret.

edit: 3 er sgu nok ikke en blank :)

18-10-2010 15:22 #16| 0

bump

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar