Hey PN!
Villian er dansker, og er lidt til den løse side.
Ellers rimelig readless.
$439 Hero BTN
$392 Villian SB
$240 BB
Hero; J♣8♣6♦5♦
Potter til $7
Villian SB siger $23
BB fold, Hero kald
Flop; 9♦Q♠6♣ ($48)
Villian SB cbet $34
Hero kald
Turn; 7♦ ($116)
Villian SB $78 ($257 bag)
Hero?
Hvad er den bedste løsning på turn?
Send stakittet ind, eller flat, og håb på et (bluff) bet på river?
Og hvis det er stakittet er det så løsningen 100/100 eller er det fint/godt at have et flat i sin range 20/100?
PLO200 - 200BB turn beslutning
syntes mer du skal se på flop spillet. som jeg ville raise hver gang..
men skal nok ik tages vildt seriøst da jeg ik er den vilde plo spiller..
Flop kald er std, vi har 2 bagdørsfarver som vi peeler videre med+vi kan bluffe en K på turn.
Rester turn pga. bordets drawy tekstur. På dette board bør vi også reste par+FD. 8'er+par og sådanne hænder i ny og næ, og vi bliver simpelthen nødt til at få betaling fra overpar+FD, to par, etc.
Så jam her for også at kunne have en semibluff range.
flop er std imo for pot-control. Turn rester jeg ind over. Vi sidder med 2-nuts med redraw til flushen. Dette mest pga Villains lose play som du siger for synes det er lidt faretruende turn. Hvis Villain er tænkende må han sætte os på noget drawish str8 og turn completer netop dette. På trods af det skyder han løs hvilket ka idikere han selv sidder med det, måske nuts. Derfor synes jeg ikke at reste ind over er korrekt 100/100. Så hellere calle hvis du ved Villain skyder sig sig ihjel igen hvis river pare op med hans AA eller han bare godt ka li at bluffe den.
// KD
River; 3♦ ($272)
(eff. stacks er $257)
Villian checker, dette er vel et valuebet?
Er det et eller andet åndsvagt, som $58 eller er det stakittet?
river kommer an på dit spil? Kender Villain dig som en aggro type der godt ka li at bluffe? Ser han dig tit value bette?
+1 til TomNash vedrørende flop og turn.
For 100bb rester jeg floppet. 200bb floater jeg bare.
På turn er der for mange lorte rivers og så bange skal vi heller ikke være for T8. Selvom det imo giver anledning til let bekymring at han skyder videre på det nok dårligste kort for hans range og bedste kort for din range.
River er et dårligt spot for dig at bluffe. Efter turn har du enten bluff catcher eller diamanter. Så hvis han kan læse hænder kalder han ikke et skub særlig løst. Men altså han kalder nok heller ikke særlig løst hvis du siger noget 1/2'ish pot, så vi skal nok bare reste den og håbe på han tyrer en streg eller set eller TTP.
Tak for svar!
Jeg er btw og helt enig med TomNash.
Hånden er reverse. Jeg var "Villain" og havde AA85ss, og kunne ikke forstå at "den rigtige Villian" ikke restede turn eller VBede river, da jeg så ham som værende god reg.