Har spillet med begge vilains i en times tid.
Widing har jeg ikke set være ude i sjov på noget tidspunkt, bare stille og rolig grindet sin stack op.
Eneste note jeg har er: Virker agg pre og udnytter gerne oplagte spots post.
Joanjoan er ret ringe. Temmelig CS med toppar osv ip og oop. Så når han giver modstand er jeg ret sikker på han har noget. Han blir ik rigtig inducet og udnytter ikke rigtig spots, så temmelig abc at spille imod.
Nå, men jeg vil gerne høre hvad vores plan er her. Bet og spil for stack, bf, bc eller check bag?
BossMedia Game #1233712311: Table Table OH 29 - $1.00/$2.00 - Pot Limit Omaha - 11:18:41 - 2008/09/12
Seat 1: 2Hard4u ($430.00)
Seat 2: joanjoan ($206.00)
Seat 3: MrBluffaLo ($178.05)
Seat 4: Widing41 ($842.90)
Seat 5: Balthezar ($443.95)
MrBluffaLo posts the big blind of $2.00
joanjoan posts the small blind of $1.00
2Hard4u is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Balthezar T♣ J♣ 9♥ K♠
Widing41 raises $7.00
Balthezar raises $24.00
2Hard4u folds
joanjoan calls $24.00
MrBluffaLo folds
Widing41 calls $24.00
*** FLOP *** 8♠ 9♦ 2♠ - pot 74
joanjoan checks - stack 182
Widing41 checks
Balthezar ??? - stack 420
plo200 2BI deep rr pot
Overvej situatioenen ved widing? Den skal jeg bruge lidt mere på, da hans stack er grunden til jeg har smidt den herind...
Hvis du vil potte skal du da vide hvad du vil gøre ved et repot fra widing?
Checker bagved. Straigtdraw på et twotone board med 2 mand i potten hvor i er dybe, adr...
Du kan som udgangspunkt ikke kalde hvis winding reraiser. Donken giver mulighed for, at winding stort set kan raise for stak(hvis joanjoan kalder dit bet) velvidende, at han med et farvetræk skubber dig af rigtigt meget. For hvad er det lige du skal kalde reraise til 300ish med, andet end set 99,88?
KK
helt enig, har også snakket med andre om potten og de siger det samme.
Jeg legede lige donk for en gangs skyld og bettede 50ish, joan callede og wilding poppede raskt afsted og jeg foldede selvf...
Tja jeg kunne sagtens ses stikke ud der også, men der er sgu også en grund til jeg ikke spiller plo40k... Men faktum er jo at hvis winding har ramt noget som helst her giver man ham omkring verdens bedste spot til et squezzeplay.
Hmm kigger lige lidt på det igen. Spørgsmålet er om man kan blokbette den...
Måske ikke den her hånd men situationen i al almindelighed. Siger vi 20 her kan Widing vel kun give på nakken med 134 mere. På den måde kan vi spille vores fine hånd i position og dybe stakke, og relativt gode implided odds?
Tror bare ikke de implied er så gode, for hvis en af vores kort falder må de også ses som scarecards for widing?
Og tror vi trods alt har for få outs til at det er smart at gøre. Af vores straight outs findes der et par spar kort vi ik kan lege videre på, så vi skulle lave playet for at ramme en af seks outs.
Så det er vist bare check bag vi skal tage her:)