***** Hand History for Game 3893829173 ***** (Prima)
$200.00 USD PL Omaha - Tuesday, May 03, 11:40:18 ET 2011
Table CutOff PLO 257 (Deep) 100 Min (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: Dustylove ( $200.00 USD )
Seat 2: Staale ( $118.80 USD )
Seat 3: Hero ( $200.00 USD )
Seat 4: Broadbent ( $159.98 USD )
Seat 5: jbl66 ( $265.75 USD )
Seat 6: fenrik1 ( $215.16 USD )
Broadbent posts small blind [$1.00 USD].
jbl66 posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero [ A♠ 5♥ Q♥ 9♣ ]
fenrik1 folds
Dustylove folds
Staale folds
Hero raises [$6.00 USD]
Broadbent calls [$5.00 USD]
jbl66 calls [$4.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 2♥, 8♥, 9♥ ]
Broadbent checks
jbl66 checks
Hero bets [$12.00 USD]
Broadbent folds
jbl66 calls [$12.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♦ ]
jbl66 checks
Hero bets [$30.00 USD]
jbl66 calls [$30.00 USD]
** Dealing River ** [ A♥ ]
jbl66 checks
Hero bets [$78.00 USD]
jbl66 raises [$156.00 USD]
Hero
PLO200 - 2nd nuts vs action på river
Folder river til CR. De har den alt for tit her og linien stemmer fint overens med K høj flush.
Alternativt kna du overveje at cheche turn bag, da det alligevel er svært at få tre streets value med Q flush.
Lugter meget af nuts.
Men ville alligevel calle det minraise med så fine odds da du nogle gange kan den bedste hånd, og worst comes to worst så har du en fin håndnote på ham
@Koller
Også mod en kæmpe station? Kan sagtens se ideerne i at gøre det mod en kompetent spiller.
Nu kender jeg intet til bordet, reads mm men jeg checker ret ofte river bag. Som Koller siger få vi sjældent tre streets value og hvis han har J eller lavere flush bør han se han er slået og smide alt på river. Der er derfor intet formål i at bette floden imo, medmindre vi sidder mod donk eller fisk. Reg's checker ofte meget en K høj flush her der er spillet forsigtet ude af pos men på river bliver til nuts.
// KD
Afhængig af villains vil jeg checke en street bag, men det er floppet. Ikke river.
River er et suk og fold mod en passiv station. På de her stakes raiser fisk ikke river uden nødderne. Sådan er det bare, fold og kom videre i programmet.
Meget fedt mig, KD og HK vil checke 3 forskellige streets bag:) Take your pick:)
OP
Han skal virkelig være en stor station for at 3 barrels er en god ide. Synes selv stationerne kan finde ud af at folde til 3 barrels på flushboards, hvis de ik har bedre end 4th nuts.
Du åbner mest for en bluff range ved at checke flop. Derudover får diverse streg træk en chance for at turne en streg og betale 1 eller 2 streets.
Sidst men ikke mindst er det et oplagt WA/WB spot på floppet. Vi skal på ingen måde være nervøse for at give gratis kort.
Hvis vi skal checke en street bagude er det imo flop
Jeg er enig i, at vi skal checke et street bag, men synes det afgørende er villain's tendenser ift. hvilket street det skal være...
Jeg better floppet med third nuts heads up her. Turn forandrer intet, blot bliver din hånd lidt stærkere med et muligt full-house draw, så helt fint at skyde igen.
River checker jeg, da du har en god showdown hånd og netop ikke ønsker en situation som ovenfor.
River er et fold her. Havde han istedet stukket lavt ud, ligner det mere et call
@Koller
Easy, er slet ikke uenig. Jeg var bare interesseret i at høre om det nogensinde er muligt at byde 3 streets - villain spillede 60/5 el. lign., så hvis man endelig skulle smide et tyndt riverbarell afsted ville jeg høre om det var i et spot som dette :)
Mod 60/5 villains der kalder dig ned med enhver flush skal vi oplagt fyre 3 streets.