Villain er tænkende, vindende regular. Han er generelt aldrig out off line i store pots og spiller rimelig ABC i forhold til hvornår skillingerne skal ind osv.
Han ser mig på samme måde, men dog mere aggressiv og fancy (hvis han da har kigget efter).
Kommentarer til alle streets er velkomne, men det er især river jeg er interesseret i.
Det eneste jeg har se ham leade med er toppar+openended trevejs, så ved ik så meget om hvad hans lead betyder.
Jeg ser hans river som blok og mener der er fin FE.
Hvad siger PN, er nemlig selv i tvivl...
BossMedia Game #1221600038: Table Table OH 96 - $1.00/$2.00 - Pot Limit Omaha - 11:22:47 - 2008/09/03
Seat 1: JORLOS ($187.82)
Seat 3: KTMisty ($956.35)
Seat 4: JapKev ($160.20)
Seat 5: Balthezar ($927.60)
KTMisty posts the small blind of $1.00
JapKev posts the big blind of $2.00
Balthezar is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Balthezar [K♦ 6♦ T♥ A♠
Balthezar raises $7.00
KTMisty calls $7.00
JapKev folds
*** FLOP *** [8♥ 6♥ 7♠ - pot 16
KTMisty bets $16.00
Balthezar raises $64.00 (repot)
KTMisty calls $64.00
*** TURN *** [8♥ 6♥ 7♠ 3♣ - pot 144
KTMisty checks
Balthezar bets $144.00
KTMisty calls $144.00
*** RIVER *** [8♥ 6♥ 7♠ 3♣ A♦ - 432
KTMisty bets $160.00
Balthezar goes all-in with $712.60
PLO200 bluff 4½ BI dybe
Hvad er dine argumenter for at repotte flop?
Jeg synes det ligner floppet nuts uden redraws, som er bange for at binde sig for meget til hånden, eftersom han muligvis bliver freerolled og I samtidig er så dybe. Både turn og river er jo forholdsvise blanks i betragning af at du repper nuts.
Enig med PBaek.
Jeg tror der sker følgende inde i villains hoved på river:
...Hvad farve har det A, ja det er ruder, 6, 7, 8, 9, T, ja den er god nok, nå det er så en split, WTF hvad havde han, 2 par??? OMFG en maniac donk, insta buddyliste og note på ham, Hvis jeg kan spille mod ham ofte, så bliver jeg sgu pro ligesom AlexKP...
Synes godt nok også det er skidt... Jeg forstår heller ikke dit repot på floppet. Nå, men derefter tjecker jeg bag på turn for at se om ikke jeg kan ramme en nier, men eftersom jeg ikke kunne det, folder jeg bare river.
Jeg er nok også enig med PBaek, men omvendt hvis du sætter ham på 95 feks, eller aa med nutfd, så er det top frækt spillet. Om det så er +ev i længden at lave de her moves kommer vel mest an på kendskab til villian og dit eget image. Du gør i hvert fald alt, hvad du kan, for at reppe nødderne!
Flop er spew¨
Når han nu ikke foldede floppet er turn også spew. Du skal fyre river rigtig ofte for at få ham af hånden som sikkert er noget to par + flush draw agtig noget eller 2nd nuts + fd.
Hans lille lead på en totalt blanko river virker mærkeligt og jeg har det faktisk fint med dit raise fordi han sjældent har nuts her og hans linje virker svag på mig.
Men overordnet set synes jeg du sprøjter max i denne hånd
O.K at raise på floppet for at skubbe ham af 2 par m.m., da han leader OOP efter dit PF raise, kan det betyde svaghed, da han ikke hellere vil check-raise god made-hand eller stærkt draw. Med det sagt, så skal du folde give potten op, hvis han caller dit flopraise, medmindre du selvf. rammer godt, hvilket du ikke gør i situationen. At lave en kombination af flopraisebluff, turnbluff og riverbluff er overkill imo og for spewish..
Jeg kan egentlig godt lide det. Hvad kan han kalde flop med. A høj flush draw, set og made straight. Jeg tror de fleste gange ville en made straight repoppe turn da man nu har set et safecard. Muligvis caller han bare igen da han kun kan få godt 500 i potten.
Hvis jeg skulle sætte ham på noget, så ville det være set med blokkere, hvilket vel gør det til et godt move.
farvekoder?
Jeg folder bare floppet til at starte med, du har kun en blocker, kan ik se om du har nogle FD`s???
Udover det raiser jeg bare river til 560, så sparer du et lille BI hver gang du tager fejl da det har samme effekt...
Men altså du skal os tænke over hva han cc flop og turn med og leader en blank river med... Jeg kunne sagtens se ham spille blanke nuts på denne måde og ville selv sikkert gøre det i villans spot med blanke nødder... Ville dog så checke river, jeg tror måske du får ham af second nuts, men det er giga spew at begynde at rode sig ud i så stor en pot med én blocker og 5bi dybe bare pga. han leader i dig i en singleraised pot...
Ok.. troede egentlig ikke jeg ville få så meget på nakken over den hånd her.. Flop leads synes jeg ikke særlig tit er nuts og da han kun caller der og især, da han kun caller turn, føler jeg mig ret sikker på jeg kan få ham af river. Forventer han har forskellige combo ting, 2nd nut str8 osv og er ret så sikker på han ville folde disse.
Turn forventede jeg han ville CRAI hvis han havde den og hvis han virkelig havde lead callet floppet med nuts.
KTMisty calls $712.60
*** SUMMARY ***
Total pot $1854.20 | Rake $3.00
Board: [8♥ 6♥ 7♠ 3♣ A♦
JORLOS won ($0.00), showed [ER ER ER ER]
KTMisty won ($1854.20), showed [A♣ 9♠ T♠ 6♣
JapKev won ($0.00), mucks
Balthezar won ($0.00), showed [K♦ 6♦ T♥ A♠
Wtf? Hvad er det, du prøver at repræsentere? Nuts? Går jeg ud fra. Hvad i alverden får dig til at udelukke, at han har nuts? Du har kun een blocker, som AKP siger. Kæmpe spew i mine øjne. Folder også bare floppet.
WP KTMisty (desværre)
Specielt hans river lead er ækelt, da han efterlader sig med FE og derfor er det så lokkende det spil du laver.
kspr
Ja obv er det nuts jeg repper. Og som jeg skrev før, er det det at han ikke rester turn der fårr mig til at udelukke nuts.
Holmeren
Ja uden tvivl. Jeg skrev det også til ham i chatten der, for følte mig for første gang i lang tid virkellig tisset på:(
jeg folder floppet, du har 4 outs, hvor 9♥ ikke engang er rigtig god.
Han skal alligevel folde en del sets, 95 og 54 før dit bluff er profitabelt og jeg tror aldrig han kalder med noget du slår.
Da han kalder dit repop på flop og bet på flop synes jeg han viser at han ikke tror på du har ramt T9, hans valuebet er jo næsten et helt buyin