PLO200 - bøllemisser jeg den for vildt?

#1| 0

Hola,

PLO200 på Party.

Bordet er breaket fra 6-max til HU og jeg er derfor en smule ude af min comfortzone - generelt har haft lidt problemer med at få justeret ordenligt.

Selve playet kan måske virke helt sort for nogle og det kommer da også efter en længere marathon session, så jeg er muligvis lidt ør, men hvad om alt er, så har vi rigtig meget dynamik, efter at have battlet en times tid. Generelt har jeg været en hård aggressor og 3-bettet en del, fordi han er semi-weak postflop og fordi vi sidder/har siddet dybt. Han er dog kommet lidt igen, især med 3-bets og jeg kan ikke helt finde ud af om han spiller for mange marginale holdings ude af position, nu hvor vi er HU, men jeg tror det. Han har fanget Hero i et par skummere i starten, hvor jeg ikke havde justeret godt nok, men det har kun været små pots. Jeg har c/r ham 3 gange i 3-pottede pots på parrede boards, hvor han henholdsvis folder af på flop, i den næste folder af på turn og i den sidste først folder af på river, så noget tyder på han bliver mere og mere stædig, men jeg tror mest hans floatings er for at se hvad jeg er i stand til. Jeg havde i øvrigt kun varerne i den sidste pot, men den ved han jo ikke.

Til hånden:

Hero (ca. 300$, 150bb) åbner for 6 med A457, Villian (dækker) siger 18, betalt.

FLOP: 622 rb --> pot: 36

Villian c-bet 15, Hero 3x pot til 54ish, Villian betalt.

TURN: 622 Q

c/c

RIVER: 622 Q 6 --> pot: 144

Villian 67, Hero AI for 236, 169 mere fra Villian.

Er vi glade?

17-12-2012 21:14 #2| 0
Pokernets ME vinder !

Raiser du nogle 6xxx combos på floppet? Hvis ja, checker du dem så turn? Hvis svaret til begge spørgsmål er ja, så er det vel fint at have en bluffrange på river, og din hånd blocker fint for 6xxx lige umiddelbart.

17-12-2012 21:21 #3| 0

3 umiddelbare ting

boardet er ikke mit foretrukne parrede board at lave ballede, og slet ikke hvis villain er 'træt' af dig

hvad sker der for din flop-sizing? er du overhoved balanceret? hvad er grunden til, at du potter?

hvorfor checker du turn?

17-12-2012 21:29 #4| 0

Som Joe.

Jeg er ikke vild med det - og slet ikke med jeres historik og det her board.

17-12-2012 21:43 #5| 0

River er WP Synes jeg.
Flop raise : Er det en skrivefejl at du skriver 54 istedet for 45? Anyways sizer nok endnu lavere 32-40. Gør det billigere at bluffe og sætter os fint op til 3 streets når vi har den.
Synes det er et godt flop at raise, da vi har mange flere 2'ere i vores defend to 3B range end han i sin 3B range.
Går ud fra du checker turn da du synes han er blevet stædig og derfor semi giver op.
River: Når nu han er weak postflop, OG endnu ikke har taget os i kæmpe ballade, så synes jeg det er superfint at sætte ham maks under pres når nu han giver dig muligheden. Hvis han ikke stikker ud giver jeg bare op..

17-12-2012 21:59 #6| 1

Jeg er sq lidt nysgerrig, Brown. Hvad er det du prøver at fortælle Villian med dit flop raise, turn check og river raise..?

Flop siger du: "Jeg har en 2er"
Turn: "Du gættede jeg ikke havde en 2er, så nu checker jeg"
River: "Jeg har stadig ikke en 2er, men nu har jeg en 6er."

Din linie giver ikke den helt store mening i min optik.

Redigeret af CheeseRoyal d. 17-12-2012 22:01
17-12-2012 22:19 #7| 0

@ walthie

well, jeg har ihvertfald ingen 6xxx kombos i min callingrange, så de 6xxx kombos jeg har er alle i min bluffrange. Jeg spiller f.eks. 6453 på samme måde.

@ joey

enig at boardet måske ikke er helt optimalt. det kom sig af at jeg samlede en lille smule equity op, ville gerne have et vildbasse image så jeg kan få en masse betaling mod en passiv gut og det faktum at jeg somme tider er god hvis et A skulle sejle ind.

og yes, jeg er balaneret. jeg sizer min valuerange på samme måde. nu potter jeg ikke, men 3x potter, ikke helt det samme. er da muligvis et leak, men fungerer fint for mig indtil videre. prøver desuden at size så jeg kan skubbe river.

tror jeg mister modet lidt på turn. jeg ved han kalder turn også og frygter lidt han får talt sig selv ind i stædigheds call på river, istedet fortrak jeg at hakke battet op i røven på ham i et hug, istedet for lidt af gangen.
hvis villian checker river, giver jeg bare op.

@ cheesy

Du får det til at lyde som om jeg hverken ikke har nogen 2xxx eller 6xxx kombos i min range overhovedet? Altså bare fordi der sejler en 6er ind på river, kan jeg sagtens hakke (stærke) 2xxx kombos ind profitabelt. Villian har jo "aldrig" connectet med det board.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar