PLO 200 6-max på Party.
3. hånd, ingen reads, dynamik eller noget som helst.
Jeg åbner 3♣5♦4♥6♣ UTG og BB defender.
FLOP: 457 rb -> pot: 13
Hero c-bet 8, Villian 24, betalt.
TURN: 457 Q -> pot: 61
Villian 48, betalt.
RIVER: 457 Q 9 -> pot: 147
Villian 112, Hero?
PLO200 - flopper 2nd nuts. Linjetjek
Fold preflop. Bet flop større, med mindre det er for at induce ballade, hvormed du vel har et forholdsvis let calldown.
Hvad tænker du selv om hånden? Det er sgu lidt svært at give brugbar feedback. Du må jo have haft en plan siden turn åbenbart ikke giver anledning til overvejelse.
jeg folder pf
snap betalt. ikke et board der rammer din range overhoved, hvorfor villain bør angribe det ret ofte med luft og endda valuebette dårligere
Kan godt være der ikke var kød nok på.
Hånden er reverse og det er mig, der er Villian. Jeg er ude i noget blocker snavs og synes jeg reppede ret troværdigt, ville bare høre hvad I synes om det.
Mjah, det kommer lidt an på, hvor light du peeler fra BB. Jeg tror det er din flop cr størrelse, der har fået villain til at calle ned. DEN ser nemlig ikke specielt troværdig ud ;)
Spiller nok lidt flere hænder fra BB end gennemsnittet, er ihvertfald hvad jeg kunne udlede af HEM for noget tid siden, har dog strammet en smule op. Angående flop: for stort? for småt? - og når han kalder turn uden videre, kan vi så godt antage at han har besluttet for at kalde ned på river også?