PLO200, kommentar til linjen / riverspil

#1| 0

Villian spiller:
37 / 18 med en 3bet % på 13. (Agra spiller).

Table Talert (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: matrakouko ( $137.10 USD )
Seat 3: GONGONONGO ( $200.00 USD )
Seat 5: S0u1st3a13r ( $200.00 USD )
Seat 6: HERO ( $260.55 USD )
Seat 8: zauselise ( $43.00 USD )
Seat 10: Villian ( $364.95 USD )
HERO posts small blind [$1.00 USD].
zauselise posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 6 6 J J ]
Villian raises [$7.00 USD]
matrakouko folds
S0u1st3a13r folds
HERO calls [$6.00 USD]
zauselise folds
** Dealing Flop ** [ J, 8, Q ]
HERO checks
Villian bets [$12.00 USD]
HERO calls [$12.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 4 ]
HERO checks
Villian bets [$30.00 USD]
HERO calls [$30.00 USD]
** Dealing River ** [ 4 ]
HERO checks
Villian bets [$72.00 USD]
HERO:

Nogle der laver samme spil og c/r for value?
Eller er det bedre at B/? til raise?

I må også gerne kommentere linjen.

Nogle der 3better / folder pre?
Nogle der potter det ind på turn?

02-10-2010 17:07 #2| 0

I think ch/c is fine both on flop and turn.

River: I would raise a bit more minraise, about 160. Then if he shoves, you have only 50$ front of you, I call.

02-10-2010 17:43 #3| 0

Du skal 3 bette preflop. Yep.

02-10-2010 17:46 #4| 0
Pokernets ME vinder !

Jeg 3better preflop. Som spillet flatter jeg river, synes din linje er fin.

02-10-2010 19:00 #5| 0

Jeg kan godt lide din linje..

Preflop er okay, da han er en agro spiller, så du får sikkert value når du rammer og du kan ikke lide hvis han repopper preflop..

På floppet er der ingen grund til raise, da din hånd ikke er godt nok der..

På turn smider han et okay stort bet af, men da du samtidig har opsamlet et FD er det endnu engang fint at c/c.. Alternativt kan man potte den som du selv er inde på, da du normalt vil få en lettere beslutning ved det.. Linjen du ligger nu vil ofte skabe flere read-baseret beslutninger, men det kan derfor også være mere profitabelt.. Derfor kan jeg godt lide din linje..

På river rammer du et fint kort.. Et udstik på river kan være fint hvis du har nogle misset FD og bluffs i din range.. Men imod en agro gut er det fint at prøve at c/r for value.. Ved at bette kan du nogle gange få value fra stritten eller endda svagere hænder, men hvis du bliver raiset kommer du i en svær situation.. Der kræver det igen mere read-baseret handlinger..
Som udgangspunkt imod denne gut (når jeg ikke kender andet) er et c/r et helt fin mulighed..
Du har 3rd nuts og han better forholdsvist lavt på river.. Hvis du før har set ham gøre dette med nuts hænder så er et kald fint nok.. Men i alle andre situationer vil jeg smide skillingerne ind på river.. Hvis han har QQ eller 44 så tillykke til ham med setuppet..

02-10-2010 19:29 #6| 0

pokerheh
hvad er river action?

b/c
b/f
c/r
c/c?

02-10-2010 19:32 #7| 0

mrJBK

Du er spot on med indlægget.

Dog ved jeg ikke med pre, kan være jeg skal 3bette.

Hader bare at 3bette et UTG raise, da hans range er bedre end button/CO.

02-10-2010 20:29 #8| 0

Jeg shover river for value mod så agressiv en spiller, desuden ligner du slet ikke en der har den styrke som du vil prøve at overbevise ham om på river ved at shove.

Hvis Villain er nogenlunde lige så tyret om han er agressiv, er der også en fin chance for at han kan finde på at tyrecalle hvis han føler du bare har spillet et draw passivt og så prøver at lave dit missede draw om til et bluff.

Vi har også en forventning om at han kan lave sine made hands om til hænder han har lyst til at betale af med engang imellem når han skyder 3 tønder og tror at Villain er weak.

Kan sagtens både flatte og 3bette preflop, det afhænger af mit read og hvad fornemmelse jeg har af villain.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar