***** Hand History for Game 1111111111 ***** (IPoker)
£200.00 GBP PL Omaha - Friday, October 11, 12:34:11 ET 2013
Table Brookhaven (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: Player1 ( £469.20 GBP ) - VPIP: 23, PFR: 16, 3B: 3, AF: 3,4, Hands: 240
Seat 3: Player3 ( £340.08 GBP ) - VPIP: 31, PFR: 24, 3B: 11, AF: 2,7, Hands: 496
Seat 5: Player5 ( £233.50 GBP ) - VPIP: 19, PFR: 14, 3B: 6, AF: 3,3, Hands: 852
Seat 6: Hero ( £216.40 GBP ) - VPIP: 29, PFR: 20, 3B: 6, AF: 2,9, Hands: 1798
Seat 8: Player8 ( £396.34 GBP ) - VPIP: 26, PFR: 19, 3B: 4, AF: 2,9, Hands: 342
Seat 10: Player10 ( £199.05 GBP ) - VPIP: 23, PFR: 16, 3B: 3, AF: 3,4, Hands: 240
Player5 posts small blind [£1.00 GBP].
Hero posts big blind [£2.00 GBP].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♥ 3♦ A♣ J♥ ]
Player8 folds
Player10 folds
Player1 folds
Player3 raises [£4.00 GBP]
Player5 folds
Hero raises [£11.00 GBP]
Player3 calls [£9.00 GBP]
** Dealing Flop ** [ 4♠, Q♥, 8♥ ]
Hero bets [£18.90 GBP]
Player3 calls [£18.90 GBP]
** Dealing Turn ** [ 9♣ ]
Hero checks
Player3 bets [£36.00 GBP]
Hero raises [£155.52 GBP]
Like/dislike?
Hvis "dislike" hvordan fortsætter i på turn?
PLO200, like/dislike linje?
Persomligt flatter jeg langt hellere AA her end i den anden tråd hvor den er pottet pre, der er et call og du har pos.
Husk potsizes i dine tråde.
Turn lader jeg cheferne om :)
enig med Jungle, Turn vil jeg hellere c/c, det kort rammer villains range super godt og forventer ikke rigtig FE vs andet end air, hvilket vi jo gerne vil have ham til at skyde med.
raiser du for value? i så fald hvilke hænder bet/caller villain som du er foran mod?
hvis du bluffer, hvilke hænder bet/folder villain som er bedre end AA?
ch/c er ikke super fedt medmindre du beskytter din ch/c range hvilket de færreste gør på turn i en 3b pot
JoeLOL skrev:
ch/c er ikke super fedt medmindre du beskytter din ch/c range hvilket de færreste gør på turn i en 3b pot
det er meget muligt det ikke er super fedt, men kom lige med lidt argumenter så vi kan lære lidt. :-) Har jo stillet et par spørgsmål op, hvad mener du der?
Readless mod std. aggro kan jeg godt lide c/r turn selvom villains range ofte-ish forbedrer på turn.
Vi har nogenlunde equity vs q9 og vi snupper en fin pot når villain folder.
SayNoToBots skrev:
Readless mod std. aggro kan jeg godt lide c/r turn selvom villains range ofte-ish forbedrer på turn.
Vi har nogenlunde equity vs q9 og vi snupper en fin pot når villain folder.
Forstår ikke den argumentation. EQ vs Q9 er 33%, vi har 21% vs JT og mindre hvis han har blocker hjerter. Og de gange Villain bet/folder kan han ikke have meget EQ imod os. Skal han ikke have lov at bluffe den del af sin range?
@ hep
Yep, turn er ikke nogen juicy situation for os uanset hvad, og er da enig med dig i at vi kan løbe ind i nogle hænder, men overall foretrækker jeg c/r over c-c, og i øvrigt vil jeg også hellere barrelle videre på turn en c-c :)
Jeg vil gerne slutte potten på turn - kodeordet er visibility problemer på river. Har villain forbedret til to par/str8 er det semi surt til surt, til gengæld straffer vi stabs og undgår at spille i blinde på river. Desuden får vi FE i en fin pot og det er nice :).
Hvad har villain når han better diverse rivers efter vi c-c turn? Og hvad er hero's plan når vi ikke forbedrer? Og når villain checker diverse to par bag på river, kunne vi så have c/r ham af sin equity på turn?
HEPTAGENIA skrev:JoeLOL skrev:
det er meget muligt det ikke er super fedt, men kom lige med lidt argumenter så vi kan lære lidt. :-) Har jo stillet et par spørgsmål op, hvad mener du der?
Har argumenteret for det :)
Jeg bryder mig ikke om c/r heller, så kan ikke svare dig på dine spørgsmål.
Jeg better turn igen - hvis han jammer må vi have lommeregneren frem.
JoeLOL skrev:HEPTAGENIA skrev:JoeLOL skrev:
Har argumenteret for det :)
Jeg bryder mig ikke om c/r heller, så kan ikke svare dig på dine spørgsmål.
Jeg better turn igen - hvis han jammer må vi have lommeregneren frem.
Ja ok, det jeg mente med argumentation var hvordan vi spiller vores range vs villains range, ikke så meget om vi skal have en lommeregner frem på turn hvis han jammer, det har vi jo forhåbentlig kalkuleret med inden vores eget bet. Men når nu du siger du better turn igen, hvorfor? er det et value bet eller et bluff?