Seat 1: braquemator ( $411.41 USD )
Seat 4: Elbim ( $212.96 USD )
Seat 6: saltamore ( $216.20 USD )
Seat 9: Jamiegold111 ( $250.30 USD )
Seat 10: FilthyRob222 ( $271.45 USD )
Seat 7: HERO ( $305.25 USD )
Seat 8: Any_97 ( $243.90 USD )
Seat 5: greenhand666 ( $75.60 USD )
Seat 2: TAPAH ( $94 USD )
FilthyRob222 posts small blind [$1 USD].
braquemator posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO[ Q♠ A♦ A♣ 5♣ ]
>You have options at Table 125425 Table!.
TAPAH folds
Elbim raises [$6 USD]
greenhand666 calls [$6 USD]
saltamore folds
HERO raises [$27 USD] < pot
>You have options at Table 125425 Table!.
Any_97 folds
Jamiegold111 folds
FilthyRob222 folds
braquemator folds
Elbim calls [$21 USD]
greenhand666 folds
** Dealing Flop ** [ 2♣, 6♣, 4♣ ] ca. 60$ pot
Elbim checks
Hvad gør jeg nu for mest value? Gir ham et freecard eller better, hvis, hvor meget?
*EDIT*potsize*EDIT*
PLO200 mest value?
ingen grund til at give freecard, så fuld pot her for at tage potten ned her.
Epix... Jeg har stone cold NUTS... Kan ikke se hvad der kan slå mig på turn, når han caller mit re-raise preeflop? Vil du stadigt mene den skal pottes?
Han kan da have AA66, KK66, AA44 o.l. eller 2345 doublesuited... folk er jo vanvittige på de niveauer... bordet kan parre sig og så er flush ikke god nok hr. ;)
Kommer an på modstanden.. Uden reads.. Better jeg nok 1/2-3/4 pot
NKMADSEN
Tillykke med at du har stone cold nuts.
med et fuld pot smask her, har du mulighed for at K høj flush resmasker da du er H2H og har han 6-6 i hånden så ryger alle dine skillinger nok ind til midten alligevelet.
Så derfor siger jeg fuld pot i 95% af tilfældene
Du giver et freecard og turn giver et parret board fortæl hvordan du spiller den der fra ?
dine reads på modstanderen, hva er de ?
Jeg ved ikke hvor længe du har spillet omaha NKMADSEN, men det lyder som om du er lige startet på det.
Er helt enig med Epix, ville dog nok selv 2/3 potte på floppet, medmindre jeg havde reads der sagde mig noget andet.
@Epix
Jeg har på intet tidspunkt givet sagt at et check er korrekt, stiller det bare til diskution. Dette er ikke nødvendigvis min mening.
@Alle
Tak for indput so far.
Personligt kan jeg ikke selv bestemme mig for om 2/3 eller fuldpot er det korrekte spil.
#NKMadsen
det er bare måden du svarer på i andet indlæg, der får mig lidt op i sædet.
Du ved i omaha er redraws farlige i forhold til texas holdem, mener her at han kan have any four.
Kan godt følge du er tvivl om 2/3 eller hel pot, jeg søger fuld betaling i dette her spot, i håbet om en K high flush eller en der har ramt set og dermed ikke give freecard....
@Epix
Helt iorden, prøvede bare at få en diskution op og stå, men folk er enige, så det er fint... Intet imod dig som sådan.
@NKMadsen
Nu hedder jeg ikke bajawa, men jeg håber at jeg må deltage i din tråd alligevel:-D...
Du har floppet nuts, og det gør man tit I PLO, og som stort set altid, er det en dødsynd at give freecard, når man er foran i PLO. 2/3 - fuld pot diskussionen, mener jeg kun giver mening relativt til dit generelle betting mønster, da jeg kan forsikre dig om, at alle hænder der betaler 2/3 pot, også betaler fuld pot her, alt andet lige.
Med mit kendskab til dit spil, vil jeg sige til dig, at du skal sænke din VP$IP og hæve din flop og turn aggression.